Sorteig - Sorteo

12:18


El 27 de gener farà 3 anys que vaig començar amb l'aventura del blog, estic contenta i per celebrar-ho amb vosaltres faré un sorteig casolà, a mi m'agraden les coses senzilles!

Només cal que deixeu un comentari en aquesta entrada fins el dia 1 de febrer dient quin dels dos regals trieu:
REGAL A: Yarn bowl del Llanàrium (bol per les llanes que em té enamorada,  puc participar jo?, jeje) i troca de Malabrigo
REGAL B: Llibre 1,2,3 Sew i rotllo de fat quarters del Fet a Mà

Si us ve de gust fer difusió estaré encantada, tinc ganes de conèixer nous blogs!




El 27 de enero hará 3 años que empecé con la aventura del blog, estoy contenta y para celebrarlo con vosotr@s haré un sorteo casero, a mi me gustan las cosas sencillas!

Solo tenéis que dejar un comentario en esta entrada hasta el día 1 de febrero diciendo que regalo elegís:

REGALO A: Yarn bowl del Llanàrium (bol para las lanas que me tiene enamorada, ¿puedo participar yo?, jeje) y madeja de Malabrigo
REGALO B: Libro 1,2,3 Sew y rollo de fat quarters del Fet a Mà

si os apetece hacer difusión estaré encantada, tengo ganas de conocer nuevos blogs!

Potser també t'interessa

132 comentaris

  1. Em decanto per al bol doncs el llibre ja el tinc, que sinó ...
    Moltes gràcies i felicitats!!!
    Ojala em toqui!!
    Ptns,S

    ResponElimina
  2. Doncs jo també prefereixo la llana i el bol. Moltes felicitats.
    petonets

    Júlia

    ResponElimina
  3. Me decanto por el primero. Suerte a todas!

    ResponElimina
  4. Jo em decanto pel bol i la llana. Felicitats pels 3 anys del bloc!

    ResponElimina
  5. Felicitats pels 3 anys! és difícil triar entre aquests dos regals, però em decanto pel llibre i les robetes.

    ResponElimina
  6. Guapa, que mayor ya!!! Muchas felicidades y gracias por compartir tus cosas con nosotras, siempre es un placer visitarte, y me decanto por la segunda opción. Muchas gracias por el detalle. Petonets

    ResponElimina
  7. Moltes felicitas, espero arribar-hi jo també. Sincerament no se quin regal escollir, em quedaria els dos, però triaré la llana i el bol.

    Petonets. M'encanta el teu blog

    ResponElimina
  8. Ummmmhhh de totes totes la primera!!!! Flipo amb la malabrigo.
    Moltes felicitats pel teu blog!
    Petons,
    Laura

    ResponElimina
  9. Felicitats pels 3 anys de blog!
    Em decanto per la segona opció, el llibre sembla molt inspirador.

    Gràcies

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats per l'aniversari! :-)
    M'agrada molt el bol, és una cucada! haha
    Per molts anys!

    ResponElimina
  11. Felicitats !!!!

    Jo em decanto per el 1,2,3 sew i les robetes

    Petons !!!

    ResponElimina
  12. Felicitats per aquest gran aniversari!
    És un gran blog ple de coses boniques... m'encanta...
    Jo trio el llibre i les teles, a veure si aprenc alguna cosa de costura...
    Molta sort per tooooooteeees!!!!

    ResponElimina
  13. Felicidades anticipadas por ese tercer aniversario!!!!!!!

    Yo quiero el primero, el regalo A, el de la laaaaaana... jajaja.

    Besos,

    Laura.

    ResponElimina
  14. hola! yo me decanto por el A, que bowl mas original!
    comentare en mi post de mañana el sorteo, gracias por adelantado y felicidades por el aniversario :)

    ResponElimina
  15. jo prefereixo la llana, enhora bona pels tres anys, i gràcies per deixarme gaudir de moments tent especials (per a mi)!!!!!!

    ResponElimina
  16. No participo , solo paso a desearte un feliz aniversario de blog, besos parisi nos !!!!

    ResponElimina
  17. Tu blog es una delicia, me encantan tus variadas propuestas y cómo las presentas.
    Felicidades por tu aniversario, por tu trabajo y por la ilusión que hay detrás.
    Me apunto al concurso, regalo B ; aunque es tan chulo el A...

    ResponElimina
  18. Tres años ya, como pasa el tiempo. Yo me apunto, me inclinaría por el regalo lanero. El A.
    Zorionak. Muchas felicidades.

    ResponElimina
  19. Felicitats pel cumple-blog!

    Quin luxe de regals! Si hem toca, hem decanto per el regal A, jo les agulles de cosir ni veure-les!

    ResponElimina
  20. Hola!
    Ara ja et poso cara, ji, ji...
    Primer de tot feliç aniversari de blog, espero que facis molts anys més perque a mi el teu blog m'encanta.
    Respecte al sorteig, que bé, jo em quedo amb el Yarn bowl i la llana Malabrigo, a veure si tinc sort...
    Una abraçada

    ResponElimina
  21. Enhorabona pels tres anys de blog!! Quant de temps ensenyant coses boniques :)!
    Participo en el teu sorteig i ho publicaré al meu blog! El bol per la llana és maquíssim, però jo m'apunto a l'opció B. Gràcies pel sorteig!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  22. Moltes felicitats!! Es un plaer per mi passar pel teu blog. M'apunto al sorteig, jo em decanto pel primer, bol+llana.

    ResponElimina
  23. Molted FELICITATS, Jo he sent it a parlor molt de tu. I avui em connector per buscar-te I trombone sorteig. M'apunto. Ara matrix et pengo al menu Facebook a fer-te propaganda. FELICITATS per tot el que fas.

    ResponElimina
  24. felicitats pels tres anys!! jo que sóc llanera, trio la primera opció, que no he catat encara la malabrigo i el bol aquest em fa tanta gràcia!! :)

    ResponElimina
  25. El sorteig pot ser casolà...però m'encanta. Com tot el que fas. Moltissimes felicitats pels teus tres anys bloggers guapa, estic súper contenta d'haver-te conegut!!!! Jo em decanto pel bol i la llana, perquè el llibre ja el tinc...però a part, aquest bol és una preciositat!!! Si no em toca, més que probable, un dia he d'anar a Llanàrium!!! Un petonàs!!!!

    ResponElimina
  26. Hola! Felicitats pels tres anys!! Que maco el teu blog!!
    M'apunto al teu sorteig, a la opció B. el meu mail és: igsubirats@gmail.com.
    Salut!
    Irene

    ResponElimina
  27. Hola!
    Felicitats pel teu blog i per tot el que fas!!!jo m'apunto a la segona opció!!
    annapuig.g@gmail.com

    ResponElimina
  28. Holaa!
    Zorionakkk y que cumplas muchos mas (y yo lo vea ;p) me apunto al primer premio ya que no hago patchword o como se llame. Graavias por la oportunidad. Te llevo el sorteo a mi blog mañana ;)

    Muxus
    Ira

    ResponElimina
  29. Hola! felicitats pel blog! m'apunto a la segona opció: arantxahp77@gmail.com
    Una abraçada,
    Arantxa

    ResponElimina
  30. El bol, el bol, el booool!!!
    Hi ji hi!!

    ResponElimina
  31. felicitats i per molts posts!!!
    jo em quedaria amb la llana i el yarn bowl

    ResponElimina
  32. Felicitats per aquests tres anys!!! Si em toqués m'agradaria la opció B, aquest llibre té molt bona pinta!!!!

    ResponElimina
  33. Felicitats i moltes gracies per compartir coses maques.
    Jo trío el bol, es molt simpatic.
    Carme

    ResponElimina
  34. Moltes felicitats guapa! Pels 3 anys, per les meravelles q fas, i per ser tant trempada! M'agrada molt haver-te conegut! Una abraçada gran gran! A mi m'agraden molt els dos regals! Però va... Em decanti pel llibre i fats

    ResponElimina
  35. Hola, no suelo comentar pero la lana es muy muy apetecible, así que aquí estoy. Todo el punto y el ganchillo me apasiona y son muchas las horas las que dedico a mirar las maravillas que hay por la red. Un besazo. Mi e-mail es tejoporquesi(arroba)gmail(punto)com

    ResponElimina
  36. Muchas felicidades por seguir creciendo! Qué difícil elección, me gustan las dos opciones... Creo que me decantaré por la opción B del libro y el rollo. Besos

    ResponElimina
  37. Hola,

    Enhorabona!!!!!! 3 anys, deu ni dó !!!!

    Opto pel regal A, i estaré encantada de fer-te publicitat!!!! Val la pena que la gent conegui el teu blog.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  38. Muchas felicidades por el tercer aniversario, me encantaria entrar en el sorteo del regalo A.
    Besos

    ResponElimina
  39. Doncs posats a escollir a mi m'agradaria el primer, però en realitat tots dos són molt interesants.
    El meu correu es
    magda_garcia_mora@hotmail.com
    i per descomptat MOLTES FELICITATS per aquest cumpleblog que espero que cumpleixi molts més.
    Salutacions

    ResponElimina
  40. huy que ilusión.....participo sin dudarlo....y elijo el regalo nº 1....el bowl me hace guiños desde hace un tiempo...y estoy oca por probar la malabrigo...asi que yo misma me deseo a mi misma...mucha suerte !!
    besitos andaluces....
    voy de tirón a mi blog a publicitar tu sorteo...

    ResponElimina
  41. Felicitats pel teu tercer aniversari !!!! Jo opto pel regal A, perquè m'encanta el bol, i m'encanta la malabrigo, i és que el llibre ja el tinc...jejeje!!! ;)
    Una abraçada enorme!!! i per molts anys del blog! Muacks!

    ResponElimina
  42. Moltes felicitats! Trio el bol i la llana! Gràcies!

    ResponElimina
  43. Bon dia i per molts anys!!!!!

    Suposo que no es poden triar els dos oi? :P Així és que em decanto pel llibre!

    Feliç setmana!!

    ResponElimina
  44. Hola! moltes felicitats per l'aniversari!
    fa temps que te vaig seguint, fas coses molt mones! tot i que a mi el ganxet encara se'm resisteix!
    Gràcies pel sorteig!
    m'apunto a la segona opció. el meu mail és mgarciasubirats@gmail.com

    maria

    ResponElimina
  45. Felicitats pels tres anys de bloc, i que puguem seguir-te'n molts més!
    Fantàstics tots dos regalets però... potser el llibre em portarà bons projectes per aquest any que tinc previst canviar de casa :-)
    Gràcies!

    Laia

    ResponElimina
  46. Felicitats pel teu aniversari.

    Jo voldria participar en el sorteix del regal B, sobretot per el llibre.

    Gràcies,

    Anna

    ResponElimina
  47. Bones,

    Acabo de descobrir el teu blog i en primer lloc felicitar-te pel blog. M'encanta! Tan el disseny del blog, com el gust que tens en fer les coses i també per les fotos que fas. Felicitats!

    Pel que fa al sorteig jo voldria participar pel regal B (Llibre 1,2,3 Sew i rotllo d quarters) ja que jo tot just m'estic iniciant en aquest mon i el llibre m'anirià de perles.

    Gràcies!
    Marina

    ResponElimina
  48. Heloo,

    I would like to play.
    Your game is on my blog:
    http://petite-armoire.blogspot.com/2013/01/jeu_21.html

    betikarauski@gmail.com

    Bernadett

    ResponElimina
  49. Olá!
    Muitos parabéns pelo blog e muito obrigada pela oportunidade!
    És muito generosa!
    bjs de Portugal,
    Marlene

    ResponElimina
  50. Hello, I did not understand everything but I would like to participe too...
    Greetings from Switzerland
    Besos
    Fabienne

    ResponElimina
  51. Wapi, bon any... he tornat, volia una mica d'aire i per aixó la meva desaparició....
    Sorteig quina bona pinta, val m'hi apunto, prefereixo el bol amb la llana. Petonets.

    ResponElimina
  52. Je tente ma chance ...même si je ne parle pas un mot d'espagnol!!!

    ResponElimina
  53. Moltes felicitats pel 3er. aniversari del Blog!
    Ostres si que m'ho poses difícil, tots dos m'encanten!!!!
    M'agrada el bol i el color de la llana el trobo diví. El llibre no el tinc i els fat quarters fan molt bona pinta. Mmmmmm....segurament em decanto pel llibre i els fat quarters!
    Ara mateix ho publico en el meu blog per donar-ne difusió!
    Ptnts!

    elspetitsretalls@gmail.com

    ResponElimina
  54. M'apunto, m'apunto!
    FELICITATS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Posats a escollir em decanto per la segona opció, encara que al yarn bowl i
    a la Malabrigo tampos els hi faria fàstics.
    Petonets

    ResponElimina
  55. Hola!!! felicitats per aquests 3 anys..jo tot just acabo de començar amb el meu blog i el teu el tinc com a referència, m'encanta tot el que fas...
    Veig que tothom escull la seva opció preferida, doncs jo també, em decanto per l'opció del vol i la malabrigo..

    Gràcies!!!

    lesganxetesmodernes.blogspot.com

    ResponElimina
  56. Congratulation! I would love to have the second prize :D

    ResponElimina
  57. Moltíssimes felicitats per aquests tres anys i per tantes cosetes boniques que has fet!! Em sembla un sorteig deliciós! Jo opto pel Regal B, el llibre i les teles! Moltes gràcies per organitzar aquest sorteig tant xulo!
    M'ho emporto al meu blog
    Petonets

    ResponElimina
  58. Muchas felicidades por ese tercer aniversario!

    Yo quiero la primera opción, el regalo A, el bol es tan mono!

    Besos,

    ResponElimina
  59. Doncs a mi m'agrada l'opció B i m'emporto el sorteig al meu blog!!!!!
    Petons i felicitats per aquests tres anys!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  60. Felicidades por el aniversario, todo lo que haces es chulísimo, y como yo soy más de coser me decanto por el libro.

    Felicitats guapa!!!!!

    ResponElimina
  61. Hola, moltes felicitats, m'apunto al sorteig.
    Jo prefereixo el regal B, ja què la meva passió és el patchword.
    Si vols coneixe blogs, et convido al meu, i seria un honor que t'hi quedessis fent-te seguidora, fa poc que he començat i encara em segueix poca gent.
    http//:wordsandpatch.blogspot
    Ara penjo l'enllaç al meu blog, perquè pugui coneixer més gent el sorteig.
    Desitjo que facis molt més cumple-blogs
    Un petó

    ResponElimina
  62. Fa uns mesos que m'he aficionat a les llanes i ja tenia l'ull posat en el bol. Trio aquesta opció.
    Moltes felicitats pels tres anyets del bloc, com passa el temps!!!!
    Cristina

    ResponElimina
  63. Moltes felicitats. Es molt dificil haver d'escollir pero em decanto per el bowl.
    El meu correu es helena.orts@gmail.com

    ResponElimina
  64. Hola! Acab de descubrir el teu blog i m'agrada molt! Aquí em qued! Si vols donar una ullada al meu és: cosiendolunares.blogspot.com

    Per el sorteig, trio el REGALO B, encara que els dos son maquíssims!

    Una aferrada, Bàrbara desde Mallorca.

    ResponElimina
  65. Per molts i molts i molts anys!!! Moltíssimes gràcies pel sorteig. Em tempten la roba i el llibre, però em vaig enamorar del bol quan el vaig veure i la llana és preciosa. Per tant, m'apunto al sorteig del bol i la llana. I que la sort ens acompanyi.

    ResponElimina
  66. Ostres quina passada!,
    Jo em decanto pel bol i la llana MALABRIGO, un dia que vaig anar al Llanàrium em va encantar.

    Moltes gràcies per la oportunitat!!!!

    Anna
    annamassaguepalau@gmail.com

    ResponElimina
  67. Fantàstic!! jo també hi vull participar, concretament m'agradaria el REGAL B, ja que encara no sé fer res amb la llana.. :(
    Moltes i moltes felicitats per aquest blog, et segueixo tot sovint pq m'encanta la teva creativitat!!
    Una abraçada.
    Dolors. (dolxavi@hotmail.com)

    ResponElimina
  68. moltes felicitats per aquests 3 anys!!!!!!
    Jo hem decanto per Llibre 1,2,3 Sew i rotllo de fat quarters del Fet a Mà

    Petonets

    ResponElimina
  69. He fet cap al teu bloc per casualitat i també atreta pel teu nom ... Resulta que soc ganxeta (és a dir, de Reus) i m'he pensat que tu també. Pero ja he vist que ganxetades ve de fer ganxet, ja, ja.
    Et seguiré a partir d'ara.
    Per cert, jo prefereixo el llibre i les robes.
    Felicitats per aquest tres anys!

    ResponElimina
  70. El llibre ja el tinc o sigui que m'agradaria que em touqes el bol, es una monada!!! Ah! i felicitats per aquets tres anys.

    ResponElimina
  71. Yo me decanto también por la lana.
    ¡¡Felicidades por el cumple blog y gracais por el sorteo!!

    ResponElimina
  72. Jolines tu, no hi ha res com fer un sorteig per a que et bombardegin a comentaris, jeje.
    Felicitats per als 3 anys, a mi em toca al Febrer, jeje.
    Jo vull l'opció B
    Petons

    ResponElimina
  73. felicitats pels 3 anys!!
    últimament m'he aficionat al punt, així que em decanto pel primer regal del sorteig!!

    ResponElimina
  74. Primer de tot, enhorabona pels 3 anys de publicacions.
    I després, m'apunto al sorteig. Com que no tinc ni idea de fer punt i a contracor perquè el bowl m'encanta, em decanto pel segon regal.
    lauragldl@gmail.com

    ResponElimina
  75. OOOh!
    A mi m'agradaria el bol i la troca perquè el bol lel vaig veure el dissabte a Llanarium i em va agradar molt.
    I la troca.... doncs vaig comprar tres iguals i alguna cosa faré.
    Gràcies SOLETE!!!

    ResponElimina
  76. Tots dos regals son llaminers!
    Però a l'hivern m'agafa molta dèria de llanes i mitja,...
    Em decanto pel regal A, llana i bol
    Ja veig un xal ben caladet amb aquesta llana.

    Gràcies per compartir les teves celebracions amb nosaltres.

    (lmoreno4@xtec.cat)

    ResponElimina
  77. Com totes moltes felicitats , suposo que han possat volant, tens coses molt maques , es la primera vegada que ho veig , si puc participar m´agraderia l´opció B
    rmbonaventura@terra.es
    Segeix amb tanta il.lusió
    Una abraçada

    ResponElimina
  78. Moltes felicitats, no fa gaire que et segueixo però m'encanta tot el que fas...
    I posats a triar, trio el llibre que falta em fa per poder fer cosetes.

    ResponElimina
  79. Hola,

    jo fa poquet que m'he aficionat, i de moment miro molt el teu blog per inspirar-me. Els dos regals són una passada. A mi la veritat és que tots dos m'agraden. La llana de malabrigo tinc moltes ganes de provar-la i el bol és molt xulo. Però potser per una novata és més útil el llibre... em quedo amb la opció B

    Gràcies per sortejar-ho

    ResponElimina
  80. Moltes Felicitats!!! Jo tb vull participar, i trio la opció del llibre, i les robetes. El regal B. (anna-urpi@hotmail.com)

    ResponElimina
  81. Hola, me encantaria participar en el sorteo!!!! los dos regalos son geniales y tu pagina es espectacular.
    Soy Elisabeth y mi mail es elisabeth.69@hotmail.com
    Gracias!!!

    ResponElimina
  82. Acabo de descobrir el teu blog i quina sorpresa! M'hi apunto. M'agrada el bol i la llana. Vaig a seguir de passeig per aquí!

    ResponElimina
  83. Hola!!
    Jo opto per l'opció B.
    M'agrada molt tot el que fas, l'enllaç dels pitets em va anar perfecte.
    GRÀCIES.

    http://entre-punts.blogspot.com.es/
    palmiri69@gmail.com

    ResponElimina
  84. Hola reina, jo estic enamorada del Yarn bowl, així que aquesta és la meva opció...quins nervis, quines ganes de saber el resultat del sorteig; una abraçada!!

    ResponElimina
  85. Hola!! t'acabo de conèixer per casualitat. M'encanta el teu bloc. Em quedo per aquí!! Ja que estem, em quedo amb el regal B, el llibre té molt bona pinta i la tela també.
    Una abraçada i et deixo el meu bagul obert per tu et ve de gust passar:
    http://patchworkenelbauldeesmeralda.blogspot.com.es/
    Gràcies per donar-nos la oportunitat

    ResponElimina
  86. Me apunto con tu permiso, te llevo a mi lateral del blog,
    y pruebo a tener suerte!
    Me gusta todo, es difícil,
    pero me decantaría por el libro y telitas ^^

    eljardindemiduende@gmail.com

    http://eljardindemiduende.blogspot.com

    gracias por darnos esta ilusión !!

    abrazos

    ResponElimina
  87. Moltes felicitats pels 3 anys!! No sé que triar eh? Perquè els 2 regals em semblen meravellosos! Potser em decanto pel llibre i els fat quarters. Enhorabona!

    Eva

    www.fillandfils.blogspot.com

    ResponElimina
  88. Mare meva! 3 anys, ja??? Felicitats, doncs!

    Si em dius que el bol el venen al Llanàrium, em sembla que hi passaré a comprar-me'n un. Així que jo m'apunto al sorteig del llibre i les robes!

    Molta sort a totes les participants i molta energia a tu perquè ens continuem llegint molts i molts anys més!

    ResponElimina
  89. Moltes felicitats pels tres anys!! Espero que en facis molts més!
    Jo em decanto pel Yarn bowl (m'encanten) i la troca de llana!!
    Una abraçada,
    Gràcies!

    ResponElimina
  90. Jo em decanto pel regal numero 1,també m'enamorat del Yarn bowl i amb la madeja tinc pensat fer un barret super xulu!!

    ResponElimina
  91. Les coses de la "tata"24 de gener del 2013, a les 20:37

    Moltes felicitats!!sóc una gran fan teva, m'encanten totes les cosetes que fas!! No se quin regal m'agrada més però el Yarn bowl és una passada així que trio el regal A, una abraçada

    ResponElimina
  92. Moltíssimes felicitats per aquests tres anys !!!
    Jo em quedo amb la segona opció, aquest llibre promet...
    Una abraçada,

    Florín

    ResponElimina
  93. Hola! T'acabo de descobrir pel pinterest i just trobo que estàs de sorteig, m'agrada molt el teu bloc, felicitats! M'agradaria participar pel llibre i la roba. Tens una seguidora més! ;)

    ResponElimina
  94. Moltes felicitats pel tercer aniversari!!!!
    Escullo el Regal A, la meva companya es posarà d'alló més contenta si em toca!!!!

    pepitovadecurt(arroba)hotmail.com

    ResponElimina
  95. Felicitats pel blog!! jus ara començo jo l'aventura amb el meu.
    Voldria el regal A, em sembla un bol monissim!!:-P
    Si us agraden les manualitats en general.
    El meu blog és: http://cforcraft.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  96. Per cert he fet difussió del sorteig al meu blog!

    ResponElimina
  97. Felicidades por tu blog y por tu esfuerzo de mantenernos entretenidas con tus genialidades.

    Me decanto por el bol y la lana que últimamente estoy practicando con la media.

    Besos, Yolanda
    yolimorehe@hotmail.com

    ResponElimina
  98. Felicitats!!! jo fa 3 messos que us he descobert, i m'encanten les vostres idees i publicaciones. El regal que m'agradia rebre es el primer, ja que he començat fa por a fer mitja i ganxet i aixi practicaria.

    Una abraçada,Mónica.
    monbarce@gmail.com

    ResponElimina
  99. Enhorabona!!
    Quin blog i quins regals!!
    Trio el llibre...

    Cristina.

    ResponElimina
  100. holaaaaaaaaaaaaa soc l´anna
    y m´agrada el bol ja , felicitats
    n veiem dimecres. un petonet

    ResponElimina
  101. Qué difícil decisión... pero prefiero la lanita y el bol!!! ;)

    ResponElimina
  102. UUUiiixxx!!!! Quanta gent apuntada al sorteig!!! Serà difícil però ho provarem.

    Mmmmmmm, no sé que triar....potser... em decanto pel llibre i el rotllo de fat quartes.

    Que hi hagi sorttttt!!!!!

    Anna

    ResponElimina
  103. Hola, felicitats pels tres anys del bloc! Tot i que ja fa temps que faig diferents tipus de manualitats només fa una setmaneta que he estrenat el meu bloc. Espero arribar als tres anys com tu... M'agrada molt el teu treball.
    Tot i que els dos regals són molt xulos, em decanto pel segon, el llibre i les robetes.

    Moltes felicitats i sort!

    ResponElimina
  104. Felicitats per l'aniversari.

    M'agrada molt tot el que fas. Estic pensant apuntar-me
    al teu taller de ganxet, (visc a Sant Boi).

    El regal que m'agrada es el bol i la llana. Gracies pel sorteig.

    Una abraçada.

    mlujanacero@gmail.com

    ResponElimina
  105. Primerament moltes felicitats pel tercer aniversari! I a veure si tinc sort i em toca alguna coseta per variar... Em decanto pel regal B.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  106. Moltes felicitats pels 3 anys! M'agrada molt el el regal A penso que ha ser ser molt pràctic! Una abraçada i en faré difussió en el meu blog. PEtons

    ResponElimina
  107. Moltes felicitats per l'aniversari!! Tres anys és cosa important.
    Difícil decidir-se, pero em decanto per la segona opció.
    Salutacions

    Marta

    http://patchconchocolate.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  108. Abans que res, felicitats per aquests tres anys!!!!
    Jo vull el bol i la llana, el bol m'ha deixat meravellada!!!!

    emma_hera@hotmail.com

    Gràcies i felicitats pel blog un altre cop!!!

    ResponElimina
  109. Moltes felicitats per aquests tres anys!! I moltes gràcies pel sorteig...a mi m'agradaria el regal B, el llibre i les robetes.
    Ho posaré al lateral del meu blog,per fer difusió del sorteig.
    Salutacions!
    El meu blog:http://morixe.blogspot.com.es/
    El correu: morixe009@gmail.com

    ResponElimina
  110. Aiaiaiaiaiai! Qe encara sóc a temps? Aiiiix! Aquest bol és perfecte!
    Moltes felicitats pels teus tres anys!

    ResponElimina
  111. Moltes felicitats i gràcies pel sorteig. Trio el llibre.

    ResponElimina
  112. Hola,
    Felicitats per l'aniversari. Jo em decanto pel regal A!! Estic farta de recollir cabdells de sota del sofa i... m'encanta el color de la llana!!!
    Salutacions.
    Esther

    ResponElimina
  113. Hola! no et coneixia però m'agrada molt lo del sorteig, jo prefereixo el 2 amb les robetes...

    Enhorabona pels 3 anys!

    ResponElimina
  114. Moltes felicitats!!!
    Encantada de participar!
    A mi m'agrada el regal B.
    El meu blog:
    maiteg-patch@blogspot.com.es
    El meu correu:
    Maiteguillemat@gmail.com


    Maite.

    ResponElimina
  115. Feliz Cumplebloooog!!! Me encanta el sorteo que realizas y si se puede elegir prefiero el B ya que trabajo más con telas y el libro me vedría genial. Pero bueno si me toca el A....no te preocupes que ya haré un complemento Txatxipiruleta con esa lana que tiene ese color tan especial!!!
    Mi correo: iriacamara@gmail.com
    Facebook: Txatxipiruleta Complementos
    Blogspot: Txatxipiruleta
    Suerte a todas y espero que me toque jajajaj

    ResponElimina
  116. Quina passada de sorteig i de blog. Acabo de descobrir-te. Les coses que fas són una monadaaa!!
    Enhorabona pels 3 anys!! per cert, jo em decanto pel llibre 1-2-3 Sew i les robetes; és que sóc més de costura que de llanes (n'hauré d'aprendre!) ;-)

    ResponElimina
  117. Ja van tres anys?? Uauuuuh!! Ets una experta bloguera!!
    Quant al sorteig... m´encanten les dues opcions!! Però em fa molta gràcia el llibre i les robetes!! Jiji.
    Ptoooons
    Ana

    ResponElimina
  118. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  119. Moltes felicitats pels tres anys de bloc! M'agrada molt! M'apunto al teu sorteig i em decanto per l'opció B, el llibre i les teles!
    Jo sóc força novata i seria un plaer que fessis un passeig per el meu bloc.
    http://entretelesfilsillibres.blogspot.com.es/
    Una abraçada
    Eva

    ResponElimina
  120. Enhorabona per l'aniversari i per tenir un bloc tan bonic !!
    Jo si deixes triar, prefereixo el regal B, em sembla que ha de ser molt bonic aquest llibre.

    et deixo el meu correu per si de cas ? davantaldesucre@hotmail.com

    ResponElimina
  121. Un poquito tarde, pero me apunto y te llevo a mi blog; elijo el regalo B y mi correoes:
    arishsir@hotmail.com
    BESICOS.

    ResponElimina
  122. Hola jo no et coneixia i a través del blog Més que tela! t'he conegut.
    Jo participo al sorteig pels péls i m'agrada mmmm.....l'opció 2 que el ganxet encara el tinc pendent i m'encantaria. Em dic Eva i el meu mail és nyapbuf@gmail.com i el meu blog és http://lescosesdepatchwork-nyapbuf.blogspot.com.es/
    Gracies

    ResponElimina
  123. Moltes felicitats!! i moltes gràcies per els regals. Dificil elecció!!!
    Crec que em quedo amb el primer!! ;)

    ResponElimina
  124. Hola!! la Cristina m'ha dit l'ho del correu. Perdona. El meu correu és annabenaventriu@gmail.com a veure si hi ha sort!!!

    ResponElimina
  125. Felicitats per aquests 3º cumple blog. Quina il-lusio participar en aquest concurs. Tots 2 premis m'agraden però si puc escollir m'estimo més el B.
    Una abraçada.
    Sani.

    ResponElimina
  126. bonees!!
    no ens coneixem però ens repinegem gairebé a diari, ets una de les meves "pinimprescindibles"!
    jo fa temps que vaig darrera del llibre, i sempre tinc lloc i projectes per unes robes xules, així que ho tinc clar tot i que el bol i la llana fan de mal deixar, són preciosos...!

    ResponElimina
  127. www.chilenitalalleva.blogspot.com31 de gener del 2013, a les 14:07

    WUAAAWWWWWWWW CHIKIS...pues me encantó el librito y las telas..suerte para todas

    aquí mi e-mail ginita41@gmail.com

    ResponElimina
  128. Acabo de descubrir tu blog por casualidad y me apunto encantada a tu sorteo!!
    Me rechifla el bol para las lanas... así que, si fuera yo la afortunada ganadora, elegiría ese regalo. Si no me toca, tendrás que decirme donde puedo conseguirlo, por lo quiero!! jejeje.
    Soy Ana. Mi blog es El costurero de Ani y mi correo anarl1977@gmail.com
    Feliz cumpleblog!!
    Un besazo.

    ResponElimina
  129. Me gustaría apuntarme al sorteo, elegiría la opcion B, el libro. Quiero hacerme seguidora y no encuentro donde y no sé por qué no sale mi comentario, es la tercera vez que lo escribo
    FELIZ CUMPLEBLOG!!!

    ResponElimina
  130. Uhiiiiii casi ni llego...felicidades por tu cumpleblog!!!!
    Pues a ver si tengo suerte y me toca el libro y las telitas.
    mperal75@gmail.com
    http://manolitaysustelitas.blogspot.com.es/

    Ah!!! y felicidades por lo que haces,

    ResponElimina
  131. Cachis!!!
    Pero bueno, no podía quedarme sin decirte que la foto de la malabrigo en el bol es... mmmm... perfecta!
    la combinación de colores, el encuadre, el bol y, por supuesto, la malabrigo!! Es una lana que me encanta. Lástima que se deteriore con tanta facilidad... pero aún así, compraría todos los colores!!!
    Pues eso, que me gusta mucho tu forma de hacer fotografía... No podía quedarme sin decírtelo. Te añado a mi lista de blogs... :)

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS