Petit encàrrec

17:49


Això és el que vaig estar fent el dia 31 de desembre a la tarda i l'1 de gener al matí, no sé si té algun significat, ja ho veurem.

Em van demanar un amigurumi petit i senzillet per regalar en un amic invisible, jo el vaig teixir pensant en un pingüí però al final crec que era més un ocellet, què us sembla?




Ésto es lo que estuve haciendo el día 31 de diciembre por la tarde y el 1 de enero por la mañana, no sé si tiene algún significado, ya lo veremos.

Me pidieron un amigurumi pequeño y sencillo para regalar en un amigo invisible, yo lo tejí pensando en un pingüino, pero al final parece más un pajarito, ¿qué os parece?

Potser també t'interessa

16 comentaris

  1. Monísimo, seguro que fue un exito

    ResponElimina
  2. Què mono!! Sí que sembla un pingüí!

    ResponElimina
  3. OOOH! Alícia! et queden tant macos els amigurumis!!! vaaaa... prepara un workshop! Que m'apunto volant! un petó ben gran!

    ResponElimina
  4. Una cucada d'ocellet!
    I la ronyonera m'encaaaaaantaaaa!!!!
    Tot el que fas és una xulada!
    Felicitats!

    ResponElimina
  5. Guapa!! jo hi veig un pingüí ,jeje! El trobo una autèntica monada. Tenim telepatia tu i jo ;) Ja veuràs perquè t'ho dic! Ah, i mil gràcies a tu, mua!!!

    ResponElimina
  6. ains qu echuli , me encanta , lindo lindo
    besitos guapa

    ResponElimina
  7. Es monìssim, super tendre. Per cert la rinyoera es una chulada.

    Petons!!!

    Laura

    ResponElimina
  8. Está estupendo.
    Seguro que triunfó.

    ResponElimina
  9. Molt xulo!!!
    I si no ho valoren, pitjor per ells.
    "Nena tu vales muxo"
    Fins demà......

    ResponElimina
  10. Pero que mono nena!!! jo veig ben bé un pingüi, eh????? monissim!
    un petonas guapa!!!!

    ResponElimina
  11. molt guapo!

    I la biblioteca de llibres infantils del darrera té moooolt bona pinta!

    ResponElimina
  12. El pingüí és maquíssssim. I sembla que estigui a casa, la biblioteca s'assembla tant a la meva!!!!

    ResponElimina
  13. Buscando cositas te he encontrado..
    ohh me encanta esta preciosidad!!

    feliz día
    ^^

    ResponElimina
  14. Jeje... esa podría ser parte de una de las estanterías de mi casa... compartimos diez libros de ese montoncito... :))
    Rebecca Dautremer está hasta en las paredes de mi dormitorio...

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS