Recomanació per començar l'any

16:08


Primera entrada del 2013, com no podia ser d'una altra manera, començo amb projectes endarrerits, feia setmanes que tenia pendent comprar fil per cosir el moneder a la boquilla...

Ja sabeu que m'encanten el moneders de pessic i aquesta roba de pomes també és una de les meves preferides, aquest és una petició de la meva germana però si no li agrada me'l quedaré jo, jeje.

Aprofito per desitjar-vos un bon 2013 i recordeu:




Primera entrada del 2013, como no podía ser de otra manera, empiezo con proyectos atrasados, hacía semanas que tenia que comprar hilo para coser el monedero a la boquilla... 
Ya sabéis que me encantan los monederos de pellizco y esta tela de manzanas también es una de mis preferidas, éste es una petición de mi hermana pero si no le gusta me lo quedaré yo, jeje.

Aprovecho para desearos un feliz 2013 y recordad: "Comer una manzana en ayunas salud da" (en castellano no pega ni con cola, pero seguro que tiene su frase paralela si la sabéis me la decís).

Potser també t'interessa

15 comentaris

  1. Segur que li agrada, i si no segur que li surten moltes 'pretendentes' a aquest moneder ;) és molt maco!!
    I per feines endarrerides....jo en tinc unes quantes! He de posar-me al dia!
    Una abraçada! I feliç any!!

    ResponElimina
  2. No es raro que tu hermana te pida uno.

    ResponElimina
  3. "Una manzana al día del médico te libraría" ¿Te sirve? no es exactamente igual pero se parece.
    Feliz año

    ResponElimina
  4. El que come manzana, mantiene la dentadura sana. Es el que dice mi padre.

    ResponElimina
  5. El moneder xulíssim, les fotos també i la felicitació és d'agraïr!! bon any per a tu també!!! muuua!

    ResponElimina
  6. Me enamorat dels moneders de "pessic" gràcies a tu. Els fas tan i tan bonics ... el que has regalat a la Cristina em té el cor robat !! i aquest de les pomes el trobo bonic bonic !!
    Molt bon any i gràcies pel consell !!
    1 petó

    ResponElimina
  7. Molt bon any també per tu Alícia! ets una artista amb majúscules! m'ha encantat aquest post i la gran recomenació de la poma! una abraçada

    ResponElimina
  8. M'encanta...l'entrada, el moneder, la recomanació...TOT! No saps com presumeixo jo de moneder de pessic ;) un petó!!!

    ResponElimina
  9. Quina entrada més maca!!! Bon any per tu també!!! M'encanta el moneder de pessic, segur que a ta germana li encantarà, ja veuràs! Sino, servidora li faria servei segur!! ;)
    Petonets!!!

    ResponElimina
  10. M´encanta aquesta roba!! És preciosa!
    I també sóc una fan dels moneders de pessic, són tan macos!
    Bon any nou guapa!
    Ptons!
    Ana

    ResponElimina
  11. Oooohh, quina tela tan xuuuulaaaa!!! I aquests moneders de pessic ( no sabia que s'anomenaven així!) m'encanteeen... oh, una monada, una autèntica monada! tot el que fas és genial! gràcies per compartir aquestes cosetes tan boniques!

    ResponElimina
  12. M'encanta!! Jo tinc un estoig amb pometes que em va regalar "algú" ;)

    ResponElimina
  13. Espero que hagis tingut una molt bona entrada d'any!

    Quantes pomes m'hauré de menjar jo per a recuperar la bona salut després de les festes...

    Ah! El moneder t'ha quedat XULÍSSIM, noia! Quina enveja!

    ResponElimina
  14. Me encanta el monederito ^^, pero creo que aun me gusta más la composición de la foto! Tienes el arte en als venas :P

    ResponElimina
  15. Qué bien te salen los monederos, y las manzanas a mí también me gustan mucho. BESICOS.

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS