Sabatetes per dormir

13:32



Fa uns mesos vaig proposar a les noies del Taller de Ganxet fer les Mary Jane Slippers (uns peücs per grans, jiji) i la veritat és que ha resultat molt bon patró, s'adapta a diferents llanes i el resultat és maco encara que s'estigui començant amb el ganxet.

A part són molt pràctiques per aquelles que tenim els peus com el glaç a l'hora de ficar-nos al llit!



Hace unos meses propuse a las chicas del Taller de Ganxet hacer las Mary Jane Slippers (unos patucos para grandes, jiji) y la verdad es que ha resultado muy buen patrón,se adapta bien a diferentes lanas y el resultado es bonito aunque se esté empezando con el ganchillo.

A parte son muy prácticas para aquellas que tenemos los pies como el hielo a la hora de meternos en la cama!

Potser també t'interessa

21 comentaris

  1. M'encaaaaaaanten! Serien perfectes per mi perquè per la nit tinc els peus ben freds! Una monada de peücs.... ja tinc ganes del teu sorteig taaaan xulo! Ai, ai, ai.... a veure si tinc sort!

    ResponElimina
  2. Què xules!! M'encanten!
    Jo en vaig fer uns però no són tant maques com les teves
    Un petonet

    ResponElimina
  3. que bonitos, me encantaria hacerme unos para la primavera porque ahora si duermo con eso me congelo los pies !!
    feliz fin de semana

    ResponElimina
  4. OOOhhhhhjjj!!!! M'encantan!!! AIXÒ és el que m'aniria bé pels meus peuots sempre gelats, però la veritat és que no sabría com començar.
    Disfruta´ls.
    Jo també tinc ganes de que arribi el dia del sorteig.

    Anna

    ResponElimina
  5. Ai per favor Alícia....que boniques!!!!! M'encanten, ja tenim taller ;)

    ResponElimina
  6. HAHAHA!!
    Veig que ho has aconseguit!!
    M'agrada el resultat.
    Et felicito guapi!

    ResponElimina
  7. Oooohhh! Quina monada de peücs, es veuen tan còmodes i calentonets!
    ^_^

    ResponElimina
  8. Ohhh que gustossos no???? son molt molt bonics.

    Laura

    ResponElimina
  9. Ohh! Són fantàstiques, iaquests colors que has triat...mmmm! Súper agradables!

    ResponElimina
  10. Quina monada! L'he de provar, jo tambe tinc els peus gelats!

    ResponElimina
  11. Quina monada, Alicia! I segur que són ben calentones! Jo ho veig ben difícil de fer...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  12. Ooooooooooh, com m'agraden alicia!!!! serien perfectes per mi! vaig a dormir sempre amb els peus congelats!!! :)
    Son precioses! I m'encanta el color!
    petons!

    ResponElimina
  13. Que maques! Que xulo poder fer una labor així encara que no se'n sàpiga gaire, de fer ganxet! De vegades costa posar-se a aprendre'n quan veus que les coses que pots fer són poca cosa, però en aquest cas... Segur que motiva a continuar aprenent! Molt molt xules!

    ResponElimina
  14. Jo en vull aprendre a fer uns!!!!! són molt i molt xulos!!!!
    A veure si fas un tutorial o curset!!!!!!!!!

    Anna

    ResponElimina
  15. Son una monada!! Voto per un tutorial com ja s'ha dit...
    Ptns
    S

    ResponElimina
  16. OOOHHH!!! m'encanten, m'ha portat records de la infantesa. Jo entenia me'ls feia la besàvia i anaven de conya!!

    ResponElimina
  17. UFFF!!!
    Quines ganes que arribi demà pel sorteeeeeig.....

    ResponElimina
  18. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  19. Alícia guapa! però quina passada de sabatilles! M'ENCANTEN! Et tinc una mica oblidada... I know it! vaig de bòlit! Pensa que tinc els teus mails en negreta per respondre't en calma un moment d'aquests! ; ) un petó gran gran! anem parlant!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS