Frida

6:30


Des d'adolescent que estic fascinada per la vida i obra de Frida Kahlo, per això he estat temptada moltes vegades a provar altres amigurumis de Frida, però no m'acabaven de convèncer. 

Tot va canviar quan vaig veure a Instagram la Frida d'Amour Fou, vaig quedar enamorada i li vaig seguir la pista fins que el va publicar, segur que vaig ser de les primeres en comprar-lo, jijiji.

He fet algun petit canvi per adaptar-la al meu gust, ja sabeu que sóc incapaç de seguir un patró fil per randa, però el patró és genial. Li he fet més dibuix a la faldilla, només tres flors del mateix color al cabell, li he fet una trena i un xal una mica més carregat.






Estoy fascinada por la vida y la obra de Frida Kahlo desde que era adolescente, por eso he estado tentada muchas veces a probar otros amigurumis de Frida, pero no me acababan de convencer. 

Cambié de idea cuando vi en Instagram la Frida de Amour Fou, quedé enamorada y le seguí la pista hasta que publicó el patrón, seguro que fuí de las primeras en comprarlo, jijiji.



He hecho algunos pequeños cambios para adaptarla a mi gusto, ya sabéis que soy incapaz de seguir un patrón de principio a fin, pero el patrón de Carla Mitrani es genial. Le he hecho más dibujo en la falda, sólo tres flores en el pelo y todas del mismo color, le he hecho trenza y un chal un poco más cargado.


Potser també t'interessa

9 comentaris

  1. Reconec que a mi no m'agradava, la trobava a ella i la seua obra massa pertubadores. I tampoc sóc d'amigurumis, tot i haver-ne comprat alguns patrons i materials per veure si m'animava... Però aquesta Frida és total!! :-)

    ResponElimina
  2. AL.LUCINANT!!! Nina quina canya! És que ets una crack! et queda tot tant bé! m'encantaaaaaaa la teva versió Frida en Ganxet! ole i ole! i cada cop que em miro la faldilla amb el canvi de color, jijiiji vaig pensant en el meu "chalequillo" que no sé com acabarà! jijiji un petó gran gran guapi!

    ResponElimina
  3. Quina passada realment té una bona retirada a la Frida! molt xula. Jajaj jo no he fet mai amigurumis però em sembla que has de tenir dominat el tema per a fer canvis al patró! una abraçada

    ResponElimina
  4. Mare de deu senyoooooooooor Alicia!!!! És espectacular!!!! No tinc paraules !!!!! M'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :)

    ResponElimina
  5. Ai per favooooooooor...És espectacular, espectacular... Si la Frida com a persona m'agrada, el teu amigurumi més ;) I ets única adaptant patrons...muacks!

    ResponElimina
  6. Ho comparteixo al facebook del meu blog. M'he quedat enamorada! <3

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS