Ronyonera de noia

17:48


Una altra petició de la meva germana, jeje, sembla que demani massa, però no és això, és que és la meva seguidora número 1!!
Què té de bo aquesta nova versió de la ronyonera? Doncs que gairebé és cost 0, la roba negra és reciclada d'uns pantalons que tenien taques de lleixiu (justament de ma germana) i la roba gris la vaig comprar amb una petita tara per 1,5 euros!! No està malament, oi? Doncs a sobre encara en podria fer una altra amb les robes que em queden, jeje!


Otra petición de mi hermana, jeje, parece que pida demasiado, pero no es eso, es que es mi seguidora número 1!!
¿Qué tiene de bueno esta nueva versión de la riñonera? Pues que casi es coste 0, la tela negra es reciclada de unos pantalones que tenían manchas de lejía (justamente de mi hermana!!) y la tela gris la compré con una pequeña tara por 1,5 euros!! ¿No está mal, no? Pues encima todavía podría hacer otra con la tela que me queda, jeje!


Potser també t'interessa

17 comentaris

  1. Doncs l'altra per mi! jajajaja!!! Alícia és PRECIOSA!!!! M'encanta...amb aquesta pinça...i a sobre quan expliques l'orígen de les teles! Així dóna gust reciclar! Un petó!!!

    ResponElimina
  2. Què original, Alícia!! t'ha quedat maquíssima!! i és molt curiós saber d'on provenen les robes :). Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Ooooh, què xulaaa!!! Ta germana deu estar que salta de contenta!!
    M´encanta!!
    Ptooons
    Ana
    P.D.: Fins demà :_(

    ResponElimina
  4. Doncs m'apunto a ser seguidora número 2 !! :)
    Que mona... amb el botonet i la pinça del mig... m'encanta! es ben bé de botiga, ho saps, oi? I lo de reciclar, ja és perfecte!! ;)
    Un peto guapa!

    ResponElimina
  5. És preciosa!!!! La combinació de colors, la forma, el detall del botó,... :)
    Costa gaire de fer?

    ResponElimina
  6. Isabel, no és gens difícil, pensa que jo fa molt poc que cuso, un any!!

    ResponElimina
  7. Aquest és l'autèntic patchwork oi ? És genial això de reciclar i a més a més per ser que dius que només fa un any que cuses sembla que sigui de botiga !!
    1 petó

    ResponElimina
  8. Está muy bonita y seguro que tu hermana está encantada

    ResponElimina
  9. Molt, molt xula! M'agrada molt el detall del botó forrat! :)

    ResponElimina
  10. estic enamorada! segur que la teva germana te'n demana més!

    ResponElimina
  11. Ostres m'encantaaaaa!!!!!!!!
    I només fa un any que cuses? no m'ho puc creure!

    ResponElimina
  12. Xulíssima, i això de reciclar estar súper bé. És el que hem d'apendre a fer ara.

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS