Zipper Pouch Pleats

20:32





Per l'aniversari de la Montse de LES MIL I UNA IDEES li vaig cosir el ZIPPER POUCH PLEATS de I THINK SEW, com em va agradar tant i el vaig trobar tan útil en vaig cosir dos bessons a la vegada. Algú m'ofereix alguna cosa en intercanvi?





Para el cumpleaños de Montse de LES MIL I UNA IDEES le cosí el ZIPPER POUCH PLEATS de I THINK SEW, como me gustó tanto y lo encontré tan útil hice dos gemelos a la vez. Alguien me ofrece algo en intercambio?

Potser també t'interessa

5 comentaris

  1. M'encanta! Ja m'agradaria oferir-te un intercanvi però aquesta tardor se m'ajuntat feina. Per la propera.

    ResponElimina
  2. És preciós! No sabria què oferir-te per l'intercanvi...

    ResponElimina
  3. Es moníssim i els colors super encertats. Felicitats, estic segura que a la Montse l'ha agradat.

    ResponElimina
  4. És maquíssim!! M'encanten aquestes teles! Una abraçada

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS