KNITTING PROJECT BAG TUTORIAL

6:30


Estic súper contenta amb la resposta que heu donat a la meva proposta d'intercanvi!! No serà l'última, m'agradaria cosir alguna cosa per intercanviar un cop al mes, més o menys. Aquesta vegada com era la primera i no sé dir que no, m'heu captivat més d'una i haig de reconèixer que, a part de la que ja tenia feta, cosiré 4 més, jijiji, no tinc remei, m'embolico jo sola!!

Us ve de gust cosir una bossa pels vostres projectes de punt? Doncs va que us explico pas a pas com vaig fer les meves KNITTING PROJECT BAGS.

Estoy súper contenta con vuestra respuesta a mi propuesta de intercambio!! No será la última, me gustaría ofrecer alguna cosa para intercambiar una vez al mes, más o menos. Esta vez como era la primera y no sé decir que no, me habéis cautivado más de una y tengo que reconocer que, a parte de la que ya tenía cosida, haré 4 más, jijiji, no tengo remedio, me lio yo sola!!
¿Os apetece coser una bolsa para vuestros proyectos de punto? Pues adelante que os explico paso a paso como hice yo mis KNITTING PROJECT BAGS.


El patró el podeu descarregar clicant la foto, no us hi fixeu gaire en la qualitat perquè la meva impressora/escaner és mooooolt cutre.
El patrón lo podéis descargar clicando la imagen, no os fijéis en la calidad porqué mi impresora/escaner es muuuy cutre.



Tallem dues peces de la roba per l'interior, dues peces de la roba exterior i una de la roba triada per la butxaca. També necessitem un tros de bies per rematar la butxaca, a mi m'agrada com queda amb un color contrastat. 


Cortamos: 2 piezas de tela exterior, 2 piezas de tela para el forro y la tela del bolsillo. También necesitamos un trozo de bies para rematar el bolsillo. 


Un cop rematada la butxaca amb el bies, l'unim a una de les robes exteriors amb una costura central que la divideix en dues butxaques i una costura de costat a costat que marqui el fons de les butxaques.

Una vez rematado el bolsillo, lo unimos a una de las telas exteriores con una costura central que la divide en dos bolsillitos y otro de lado a lado que marca el fondo de los bolsillos. 


Unim les dues robes exteriors dret amb dret amb dues costures als laterals i una costura al fons de la bossa.

Unimos las dos telas exteriores derecho con derecho con dos costuras en los laterales y una costura en el culo de la bolsa.


Per donar amplada al cul de la bossa dobleguem les cantonades tallades com es veu a la imatge.
Fem els dos passos anteriors amb les robes del forro.

Para dar anchura al culo de la bolsa doblamos las esquinas cortadas como se ve en la imagen. 
Repetimos los dos pasos anteriores con las telas del forro.


Ara és el moment d'unir les robes exteriors amb les del forro. Fiquem una dintre de l'altre dret amb dret i cosim pel que seran les nanses acabant uns 5 cm abans del final de la roba (fins les agulles cuquis d'ocellet, jijiji).

Ahora es el momento de juntar las telas exteriores con las del forro. Metemos una dentro de la otra derecho con derecho y cosemos por lo que serán las asas dejando unos 5 cm del final de cada lado sin coser (hasta los alfileres cuquis de pajarito, jijiji).


Ja gairebé ho tenim! Girem la bossa per la part sense cosir, ara toca la part potser més delicada, unim la part superiror de les robes dret amb dret, espero que es vegi clar a la imatge inferior.
 Cal girar una mica les robes, per això necessites el marge dels 5 cm que hem deixat abans.

Ya casi lo tenemos! Giramos la bolsa por la parte sin coser, ahora toca la parte más delicada, unimos la parte superior de las telas derecho con derecho, espero que se vea claro en la imagen inferior.
Hace falta girar un poco las telas, para eso necesitamos el margen de 5 cm que hemos dejado antes.



Per acabar, tanquem les obertures que ens han quedat als laterals amb un repunt a tota la vora de les nanses. Com veieu jo no planxo, poso milions d'agulles de cap, jijiji.

Para acabar, cerramos las oberturas que nos han quedado con un repunto por todo el borda de las asas. Como véis, yo no plancho, pongo millones de alfileres, jijiji.


Ja ho tenim, espero que compartiu amb mi els resultats!! I que teixiu un munt aquesta tardor, jo ja he començat ;)

Ya lo tenemos, espero que compartáis conmigo los resultados!! Y que tejáis un montón este otoño, yo ya he empezado ;)

Potser també t'interessa

18 comentaris

  1. Super tutorial! Al final li hauré de perdre la por a les agulles petites i demanar-te classes de maquina de cosir... 😘

    ResponElimina
  2. Qué mona! Me lo apunto para futuros proyectos!!!


    ResponElimina
  3. Que xula! gràcies per posar el mini-tutorial.
    maria

    ResponElimina
  4. ohhhh, moltíssimes gràcies pel tutorial!!! Sembla fàcil!!!

    ResponElimina
  5. Nenaaaaaaaaaaaa, quina currada de tuto!!! S'entén perfecte i molt ben explicat. Mil gràcies reina!! Muaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  6. Jo no sé cosir però la mare, que entén, diu que està molt clar i molt ben explicat (ara bé, ella planxaria). Si algun dia perc la por a la màquina et triaré a tu com a professora. :-)

    ResponElimina
  7. Me encanta!!!!, esta cae, seguro!!!
    Muchas gracias

    ResponElimina
  8. Moltíssimes gràcies pel tutorial!! M'encanta aquesta bossa :)))) Una abraçada!

    ResponElimina
  9. NO m'extranya que hagis tingut èxit. Llàstima que no tingui emoticonos, ara posaria un munt de cares amb cors als ulls :D

    ResponElimina
  10. Moltííiiiiiiiiiiiiiiiiiisimes gràcies pel tutorial i el patró de veritat!
    Fa unes setmanes en vaig fer una improvisant, ara ja sé com puc fer-la mooolt millor.
    Per cert, m'encanta la combinació de teles!
    nana

    ResponElimina
  11. Gracias por el tuto! Ya sé a quien regalar una! Me perdí lo de los intercambios... Dónde está?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Núria, en la entrada anterior ofrecí una bolsa en intercambio. Pero si te interesa no te preocupes, iré proponiendo otros, he quedado encantada!!

      Elimina
  12. Ooooooohhhh! Que bé, ara ja ens has creat una necessitat costuril més.... (emoticono de plorar de riure) però totes ben contentes!!!
    Gràcies per compartir.
    Ptó,

    ResponElimina
  13. Gracias por el tutorial! Me lo pineo ahora mismo para hacerlo más adelante! Se me acumulan los proyectos!

    ResponElimina
  14. Gràcies pes tutorial!! Fa estona que tenc ganes de cosir una d'aquestes bosses, amb ses teves explicacions serà més fàcil :)

    ResponElimina
  15. Xulíssima!!! Ja me la vull fer!! La mida del patró que és en A3 o A4? Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa!! Són dos DIN-A4, però si vols provar A3 ja m'explicaràs... pot quedar molt xula per rojectes grans.

      Elimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS