KNITTING PROJECT BAG

6:30


Preparant una entrada especial per la setmana vinent, he cosit dues noves KNITTING PROJECT BAGS. Una la regalaré i la segona... fa molt de temps que penso que vull promoure intercanvis a partir del blog.
Les meves experiències anteriors en INTERCANVIS amb altres bloggers han sigut tot un èxit i totes són ara amigues meves, llavors per què no? 
De tant en tant voldria oferir coses fetes per mi per intercanviar per altres coses fetes a mà o per materials d'aquests que ens tornen boges a les crafters i que moltes vegades no fem servir, què us sembla? Podria funcionar?
Comprovem-ho, ja sabeu, em sobra la bosseta que veieu a la foto, algú me la vol canviar per alguna cosa?
Si us interessa podeu deixar un comentari o enviar-me un mail.


Preparando una entrada especial para la semana que viene, he cosido dos nuevas KNITTING PROJECT BAGS. Una la regalaré y la segunda... hace mucho tiempo que pienso que me gustaría promover intercambios a partir del blog.
Mis experiencias anteriores en INTERCAMBIOS con otras bloggers han sido todo un éxito y todas son ahora amigas mías, entonces ¿Por qué no? 
De tanto en tanto me gustaría ofrecer alguna cosa hecha por mí para intercambiar por otras cosas hechas a mano o por materiales de esos que nos vuelven locas a las crafters y que luego no usamos, ¿qué os parece? ¿Podría funcionar?
Probemos, ya sabéis, me sobra una bolsita como la de la foto, ¿alguien me la quiere cambiar por alguna cosa?
Si os interesa podéis dejar un comentario o enviarme un mail.

Potser també t'interessa

20 comentaris

  1. Ooooooooooooohhh!!!!! em sembla suuuuper xula!!!! i les teles d'ovelletes em xiiiflen!!!!!
    si t'interessa un intercanvi jo et podria fer un coll de ganxet. Què et sembla a meva proposta???
    Que tinguis una bona setmana!
    Muuuak!!!

    ResponElimina
  2. I jo que venia a dir-te que sóc molt fan de les teues bolsetes de projectes i que deuries acceptar encàrrecs! Quin sorpresón. Em sembla una idea magnífica!
    Te la canviaria per un xal teixit a mà o una punta feta amb boixets. Què em dius? ;-)

    ResponElimina
  3. Los intercambios molan, claro que sí! Y la kinitting bag también!

    ResponElimina
  4. M'encanten aquestes knitting project bags!!! T'ha quedat, com no... moníssima!! Aquesta iniciativa que has pres la trobo estupenda!!! Muuuuuuuuuuuuuuuuuuaaackis!!!

    ResponElimina
  5. Jo no faig intercanvi q no estic al teu nivell. La bossa m'encanta, la meva l faig servir moltíssim

    ResponElimina
  6. Jo no puc competir amb tú amb el tema de cosir perquè em superes de bon tros però tinc a casa mooooooooolt material perquè puguis cosir, et podria enviar per exemple teles, trapillo, coses de scrap... el que vulguis... però ha de ser meva!!!!
    I la idea dels intercanvis genial! Fem una comunitat???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això de la comunitat em sembla una idea genial! Estaria molt bé un lloc on anar penjant el que tenim pendent per intercanviar... però no se m'acudeix en quin suport ho podríem fer... fa temps que li dono voltes i la gestió també seria complicada... Si se t'acudeix com a mi em resulta engrescador!

      Elimina
    2. I si creem una pàgina privada al FB??? Que només es pugui entrar amb invitació.
      Cadascú penja el que vol intercanviar i decideix amb qui fa l'intercanvi, les despeses corren a càrrec de cadascú. M'he explicat bé?
      Com ho veieu????

      Elimina
    3. Ho podem provar!!
      Jo estic encantada amb el munt de propostes que he tingut!! Moooltes gràcies!!

      Elimina
  7. Waaaauu m'encantaria tenir aquesta bossa tan xula!!!! Jo et puc oferir un nino del llibre del Mundo de Pica Pau, espero que el coneguis sino mira per instagram que veuras els diferents models.

    ResponElimina
  8. De dues en dues! Segur que no t'animes a obrir botiga?
    Millor no probo de convencer que he sentit que la ofereixes per intercanviar! Jo ara vaig fatal de temps pero ja fa dies que hi penso en teixir quelcom per a tu, ja. Rastreja ravelry i demana, demana, que ja ens entedrem en la "contraparte".

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Noia quin súper èxit! M'encanta la idea de l'intercanvi. Si vols intercanviar alguna cosa Amb mi sóc "la peritamarieta" d'instagram.
    Estaría encantada

    ResponElimina
  11. Los intercambios molan mucho! Y esas bolsas.... son una pasada, estoy enamorada de ellas

    ResponElimina
  12. Quina bossa tan xula! I què guai això dels intercanvis i de la comunitat :)

    ResponElimina
  13. Vull fer mitja o ganxet i no sé com posar-m'hi ... Aquesta bosseta seria ideal i font d'inspiració total hihihi ... Jo ho canvio per alguna cosa de les q cuso i q t'agradi

    Signat: Srta. Oh la la !!!!

    ResponElimina
  14. Ostres a mi m'encanta la idea de l'intercanvi... mmm no sé que podria oferir que sigui atractiu: alguna cosa teixida en ganxet mmm gorro, bufanda... o potser alguna cosa més cuinetes melmelada casolana. La idea de la comunitat d'intercanvi em sembla xula i potser el que diu Magui and mi d'una pàgina de facebook seria una bona manera de gestionar-ho!!! una abraçada

    ResponElimina
  15. I si ho fem tipus swap, com un amic invisible. Tanquem una llista de participants, sortejem i fixem una data máxima (Nadal?) i cadascú li envia una cosa handmade a la persona que li hagi tocat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'encanta la idea!!! M'ho penso, a veure si em veig amb cor d'organitzar-ho...
      Petons

      Elimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS