INTERCANVI AMB MRS.MONTAUK

19:52


Fa mesos que tinc pendent ensenyar-vos un dels meus últims intercanvis!! 
La Mireia de MRS MONTAUK va estar d'acord en fer-me una moneria de les seves i regalar-me-la!!
Si encara no sabeu el que fa entreu al seu facebook o al seu INSTAGRAM, fa pocs dies va penjar unes robes de cactus que em tenen enamorada!!

Per cert, la guanyadora del sorteig del llibre Fine Little Day és I FEEL COOK!!!!





Hace meses que tengo pendiente enseñaros uno de mis últimos intercambios!! 
Mireia de MRS MONTAUK estuvo de acuerdo en hacerme una monería de las suyas y regalármela!!
Si todavía no sabéis lo que hace entrar en su facebook o su INSTAGRAM, hace unos días colgó una tela de cactus que me tiene enamorada!!

Potser també t'interessa

6 comentaris

  1. Quina xulada de motxila! Caram quins intercanvis que fas més bonics...a disfrutar-la i a lluir-la molt! una abraçada

    ResponElimina
  2. Ooooh, quina il·lusió!!!! GRÀCIES!! :)

    ResponElimina
  3. Els teus intercanvis són els millors! La motxila és una passada, m'encanta la roba dels patinadors. ♥

    ResponElimina
  4. Ets la reina dels intercanvis! Jajajaja! Guapa! ;)

    ResponElimina
  5. Quina passada de motxilla!! Molt xulo aquest intercanvi :) Petons!

    ResponElimina
  6. Jo flipo amb tu Alícia! Tot el que fas m'encanta i súper original! Tots els detalls inclosos! Ens veiem aviat! Un petó

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS