Wild Side

21:23



La meva cosina es va apropar el dia de Sant Jordi a Barcelona per regalar-me l'últim llibre de la Paula Bonet (ni més ni menys que signat!!), era l'unic que em faltava després de que m'enganxés totalment a les seves il·lustracions amb el Llegeix-me!

Em vaig posar boja de contenta i vaig començar a rumiar que cosir-li per agrair-li el detallàs!


Al final em vaig decidir per un mini-bolset semicircle amb una roba que havia comprat fa poc. El patró és de Lula Louise





Mi prima se acercó a Barcelona el día de Sant Jordi para regalarme el último libro de Paula Bonet (nada más y nada menos que firmado!!), era el único que me faltaba después de que me enganchara totalmente a sus ilustraciones con el libro Llegeix-me!

Me puse loca de contenta y empecé a darle vueltas a que podía coserle para agradecerle el detallazo!

Al final me decidí por un mini-bolsito semicírculo con una tela que compré hace poca. El patrón es de Lula Louise

Potser també t'interessa

3 comentaris

  1. Quin regal de st Jordi més maco, havia vist il·lustracions d'aquesta autora però no sabia com es deia! Molt bonic i pràctic el teu regal handmade, m'encanten els tons, fan molt primavera!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. Quin regal tan maco que t'ha fet la teva cosina, jo tinc l'anterior de la Paula Bonet i aquest el tinc pendent.
    El mini-bolset és xulíssim! M'encanta aquesta tela, aquesta combinació de colors li dona molta força. La teva cosina deu estar encantada amb ell. Un petó!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS