Benvingut Roc

22:22

De vegades tenim l'oportunitat de cosir coses ben especials, és un repte i reconec que jo tinc tendència a complicar-me la vida i després no tot surt com ho penso en un principi, però només per veure el destinatari al costat del regal ja m'omplo d'energia i se m'obliden les complicacions.

El petit Roc m'ha brindat l'última oportunitat per gaudir d'aquest sentiment, és el fill de la Laia i ja sabeu que per mi és una amiga ben especial, la primera que vaig conèixer amb aficions semblants a les meves i a part, sempre hem connectat! Estic molt contenta de poder gaudir del Roc i de la felicitat de la Laia!


La primera idea de regal era l'arbre, entre mòbil, coixí i joguina, però em va semblar que em quedava massa senzill i em va costar una barbaritat acabar-lo.

Llavors vaig pensar en el coixí L que li vaig fer a la Lara i tot va venir rodat, unes lletres més petites que decorin i amb les que més endavant el Roc pugui jugar.



 




A veces tenemos la oportunidad de coser cosas muy especiales, es un reto y reconozco que yo tengo tendencia a complicarme la vida y después no todo sale como lo pienso en un principio, pero sólo por ver al destinatario al lado del regalo ya me lleno de energia y se me olvidan las complicaciones.

El pequeño Roc me ha brindado la última oportunidad para disfrutar de este sentimiento, es el hijo de Laia y ya sabéis que para mí es una amiga muy especial, la primera que conocí con aficiones parecidas a las mias y siempre hemos conectado! Estoy muy contenta de poder disfrutar del Roc y de la felicidad de la Laia!

La primera idea de regalo fue el árbol, entre movil y juguete, pero me pareció que quedaba demasiado sencillo y me costó una barbaridad acabarlo.

Entonces pensé en el cojín L que le hice a Lara y todo vino sobre ruedas, unas letras más pequeñas que decoren y con las que más adelante el Roc pueda jugar.

Potser també t'interessa

11 comentaris

  1. Aix, que em faràs plorar, jiji. Doncs en els moments que poso al Roc al seu bressol li explico que aquest es l'arbre dels somnis i que l'eriçó i l'ós s'encarreguen de no deixar passar els malsons.
    Com si ell m'entengués amb tres mesos, jeje. Xo jo li explico igual. 😘😘😘

    ResponElimina
  2. És molt bonic...els regals fets amb el cor no tenen preu...segur que el Roc d'aquí a pocs mesos xalarà d'allò més jugant amb l'arbre i les lletres!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  3. Els dos regals són molt xulos, m'agrada especialment l'arbre amb el cor tatuat. ♥

    ResponElimina
  4. Són preciosos i l'arbre és molt original. M'encanten!!!

    ResponElimina
  5. Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaa... que jo no ho havia vist acabat!! però si va quedar monissim l'arbre!!!! M'encanta!!! Osti, i m'encanta la història que li explica la laieta amb l'arbre dels somnis.... que bonic! I les lletres són monissimes.... Roc , Cor. Que ben trobat!!! No m'hi havia fixat! Quin palíndrom més bonic!! Muuuaaaaaaaaaaaaacks!!!

    ResponElimina
  6. Qué bonito todo! El móvil me parece precioso, pero con las letras ya me he derretido!

    ResponElimina
  7. Les dues coses son precioses. I amb el que li diu la Laia al Roc l'arbre sera un dels seus imprescindibles

    ResponElimina
  8. Les lletres m'agraden molt...però l'arbre el trobo BRUTAL!!!! M'agrada que et compliquis la vida perquè fas unes coses precioses ;)
    Segurissim que en Roc ho disfrutarà molt. Un petó!

    ResponElimina
  9. M'encanten!!! L'arbre és una passada, tan bonic! I les lletres maquíssimes amb aquestes robes tan alegres. Petons!

    ResponElimina
  10. M'encanta l'arbre!
    Felicitats, tot és xulíssim!

    ResponElimina
  11. OLE OLE I OLE! nena quina bonicura! súper bonic, súper ben fet, i hiper original! un petó gran! M

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS