Benvinguda Abril

10:54



Amb l'arribada de l'Abril i amb mooooolta ajuda de la Lua em vaig llençar a la piscina i he cosit la meva primera manteta!!




Encara no m'acabo de creure que hagi cosit una cosa tan GRAN, per mi les que feu cobrellits de matrimoni sou una mica més que fades o magues dels fils!
Les robes estàven clares, Abril és primavera, són flors, núvols, pluja, alegria... 
Per darrera vaig voler personalitzar-la amb un brodat, així no hi ha dubte és la seva manteta.


El disseny ha sigut totalment anàrquic i això m'ha permès cosir-la de forma molt relaxada (fer-la durant les vacances també ha ajudat), tant m'ha agradat l'experiència que ja he començat una per un encàrrec i he comprat robes per fer una pel nostre sofà. 

Només espero de tot cor que la disfruti i que sigui un record especial per ella!



Com la llegada de Abril y muuuuucha ayuda de Lua me tiré a la piscina y he cosido mi primera mantita!!
Todavía no me acabo de creer que haya cosido una cosa tan GRANDE, para mí las que coséis colchas de matrimonio sois un poco más que hadas o magas de los hilos!
Las telas estaban claras, Abril es primavera, son flores, nubes, lluvia, alegría... 
Por detrás quise personalizarla con un bordado con el nombre, así no hay duda es su mantita.
El diseño ha sido totalmente anárquico y eso me ha permitido coserla de forma muy relaja (hacerla durante las vacaciones también ha ayudado), tanto me ha gustado la experiencia que ya he empezado otra para un encargo y he comprado telas para hacer una para nuestro sofá. 

Sólo espero de corazón que la disfrute y que sea un recuerdo especial para ella!


Potser també t'interessa

14 comentaris

  1. És molt bonica!! I a més personalitzada. Les teles m´encanten!!

    ResponElimina
  2. M'encanta Alícia! T'ha quedat molt bonica! I per ser la primera genial! Just he començat una manta amb les mateixes teles... De dashwood.... Jejejeje ;) no sé si la superaré! Petons

    ResponElimina
  3. Anàrquica? Si l'haguessis planificat no t'hagués quedat tan equilibrada! Meravellosa! Preparada per a rebre encàrrecs?

    ResponElimina
  4. Alicia!!!!! Es increible!! Per mi tu si que ets una fada! Es preciosa i estic segura que sera una manteta molt especial per a ella. Una abraçada

    ResponElimina
  5. ¡¡Qué bonita es!!! Me encanta el diseño "anárquico" y los colores y el bordado de "Abril" es precioso. Tiene pinta de ser muy amorosa :)

    ResponElimina
  6. Anárquica? Preciosa diría yo, no hay otra igual!

    ResponElimina
  7. Alicia, es una preciosidad, lo colores son super agradables. Petons.

    ResponElimina
  8. Uahla, els colors i les teles que has escollit no em poden agradar més! Enhorabona per la teva primera manteta, és molt i molt bonica! :D

    ResponElimina
  9. Que mona Aliciaaaaaaaaaa!!! Tenia ganes de veure com havia quedat finalment!!! I el nom brodat... no té preu!! precios!! ah, i el pitet és una monada.... Felicitats guapa! Ara ja no et para ningú!!! ;) Muuaaaaaaaaaaaa!

    ResponElimina
  10. Quinca C-U-C-A-D-A ! Súper finet! i tant ben fet! el detall del brodat del seu nom... m'encanta! La fa una coltxa, encara més especial i única. Un petó gran gran

    ResponElimina
  11. Alícia!!!! Qui té aquesta manta té un gran tresor guapa...quina passada...Em rexifla tot!!!! Les teles...la teva manera anàrquica de cosir-les...el núvol amb el nom brodat és PRECIÓS!!!!!!! El pitet una monada...Felicitats per aquesta feina tan ben feta, muaaaaacks reina!

    ResponElimina
  12. Ostres tu, és molt xula. Cada dia et superes ;)

    ResponElimina
  13. M'encanten els colors que has triat, el núvol amb el nom, les teles "anàrquicament" alternades... Preciosa!!

    ResponElimina
  14. Oohhhh!!! Que maca t'ha quedat!!!! És molt xula.
    Anna

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS