Eva's Shawl

22:49

És casualitat però aquesta idea també me la va donar Eva!!


Tot i això el meu txal no té res a veure amb el seu, ella el visualitzava en un cinema a la fresca, jo hauré d'esperar uns mesos per veure'm amb ell posat.


Quan vaig fer una ullada al patró de seguida el vaig pensar per unes troques de Mondial Colorado que tenia, el vaig començar i quedava petitíssim, un cop al AYKL vaig acabar barrejant colors.


 * ** *** **** *** ** *

Es casualidad pero esta idea también me la dió Eva!!
Aunque mi chal no tiene nada que ver con el suyo, ella lo visualizaba en un cine de verano, yo tendré que esperar unos meses para verme con el puesto.

Cuando vi el patrón en seguida lo pensé para unas madejas de Mondial Colorado que tenía, lo empecé y quedaba pequeñíssimo, y una vez en la tienda AYKL acabé mezclando colores.

Potser també t'interessa

13 comentaris

  1. Muy bonito, pero mejor esperar a que refresque un poco

    ResponElimina
  2. Ooooooohhhh!!!! pues está genial!!! me encanta el colorido, me tengo que atrever a hacerme un chal así de colorido, siempre termino haciendolos bastante neutros y estos cuando los veo me parecen preciosos. Si, es curiosísimo ver el mismo chal como termina tan distinto de unas a otras, deberiamos hacer una concentración de muchas personas con el mismo chal jajaja.
    Besos guapa
    eva

    ResponElimina
  3. me gusta el colorido, te va a quedar de cine

    ResponElimina
  4. me encantan los colores, precioso. Cuando te lo pongas va a llamar la atención fijo

    ResponElimina
  5. petite merveille ! j'adore ! belle journée à toi (brrr ! ici, ciel instable ! presque de l'orage ! ) bisous

    ResponElimina
  6. És una passada! El color de la llana queda molt xulo amb aquest patró. M'agrada molt, molt i molt ;-)

    ResponElimina
  7. Quina combinació de colors és maca.... M'encanta!

    ResponElimina
  8. me recuerda a un pocho que me tejió mi abuela.Seguro que no te lo quitas de encima.

    ResponElimina
  9. Uooooh! És fantàstic! Quina xulada...
    I he flipat que has tornat a fer un Mic? Que valenta! Et va quedar preciós un altre cop.

    Això de filar enganxa moltíssim, però em penso fer el cor fort i no cauré a la temptació, amb la quantitat de llanes i projectes que tinc per començar, només em faltaria fabricar-me les troques jo ara! Em farien fora de casa...

    Una abraçada

    ResponElimina
  10. Quina monada! M'encanta la combinació de colors! Jo estaria desitjant que refresqués una miqueta per estrena-lo, jeje!
    Moltes gràcies per visitar el meu blog.
    Marta

    ResponElimina
  11. Creo que he hecho ya 4 ó 5 chals de este patrón; y cada vez que veo en algun blog otro me vuelven a entrar ganas de hacer uno más. Precioso, me encantan los colores.

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS