PRIMER ANIVERSARI

17:34


Fa un any que vaig començar la vida blogueril i per celebrar-ho he preparat un regal per la meva seguidora més fidel, la Laia de Una mika de mi!!
Hem tingut una trajectòria paral·lela en molts aspectes i és la persona que més m'ha animat amb els seus comentaris, per això li vull donar les gràcies!

Guapa, em posaré en contacte amb tu al correu del Ravelry,
espero que et faci gràcia!

* ** ** **** ** ** *

Hace un año que empecé la vida blogueril y para celebrarlo he preparado un regalo para mi seguidora más fiel, la Laia de Una mika de mi!!
Hemos tenido una trayectoria paralela en muchos aspectos y es la persona que más me ha animado con sus comentarios, por eso le quiero dar las gracias!

Potser també t'interessa

12 comentaris

  1. et segueixo de fa poc i de fet et vaig trobar a traves del blog de la laia: moltes felicitats!

    petons

    ResponElimina
  2. Aiiii, quina vergonyaaaa. Ara m'estic posant vermella i tot. I tant que em fa ilusió, això si que no m'ho esperava.

    ResponElimina
  3. A, per cert, felicitats pel Bloganiverasri, que amb l'emició se m'ha passat, jeje

    ResponElimina
  4. Zorionak, muchas felicidades. Creía que eras bloguera de toda la vida

    ResponElimina
  5. Felicitats! I a veure si pots celebrar tants bloganiversaris com espelmes té el pastís de la foto-polaroid!

    ResponElimina
  6. Feliç aniversari! I per molts anys més. :-)

    ResponElimina
  7. Per molt anys i perquè puguis publicar moltes més coses xules!!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS