Quina sort!!

14:38

S'acaba la setmana i no us he donat una notícia:



M'ha tocat l'ultim sorteig de Kireei, Okydoky baby em regala una nina de drap de la marca Haba, com els més propers saben m'encanten les joguines educatives i amb gust, estic mooooolt contenta!!!

No participo en gaires sortigs, només en aquells que crec que veritablement paguen la pena, i Kireei és diferent, em torna boja tot el que ens ensenyen, la pàgina no té desperdici, està molt en la meva línia i a part no és tot consumisme, ens donen idees de manualitats, jocs, iniciatives...

Per cert, he triat aquest nino:





* ** ** ***** ** ** *
Se acaba la semana y no os he dado una noticia:
Me ha tocat el último sorteo de Kireei, Okydoky baby me regala una muñeca de trapo de la marca Haba, como los más próximos saben me encantan los juguetes educativos y con gusto, estoy muuuuuy contenta!!!
No paricipo en demasiados sorteos, solo en aquellos que creo que verdaderamente valen la pena, y Kireei es diferente, me vuelve loca todo lo que enseñan, la página no tiene desperdicio, està muy en mi línea y no todo es consumismo, nos dan idees de manualidades, juegos, iniciativas...

Potser també t'interessa

6 comentaris

  1. vaig veure el teu nom a Kireei el dia del sorteig! quina sort haver guanyat :)

    ResponElimina
  2. Quina sort has tingut. El nino és molt xulo! Felicitats!!

    ResponElimina
  3. Ostres, quina sort! Jo participo de tant en tant en algun sorteig i no m'ha tocat mai res... :( ains!

    Has fet molt bona elecció! És un nino simpatiquíssim!

    ResponElimina
  4. Quina sort, jo quan veig el sorteig miro la data i ja ha passat, quin desastre. Felicitats, el nino es molt xulo.

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS