INTERCANVI PRIMAVERAL

6:00

Les bones experiències que he tingut últimament amb els intercanvis i els ànims de GLARAMKNITS m'han portar a voler organitzar un gran intercanvi, el CANVIdeMANS de ganxetades!!
Us ho explico, a veure si us animeu!
M'agradaria que fos un intercanvi sense comprar (o comprant el mínim, ja m'enteneu), tirant de tots els materials que acumulem a casa! 

El paquet ha d'estar format per un projecte fet per nosaltres mateixes pensant en la persona que ens ha tocat i alguns materials (que vam comprar amb tota la il·lusió i que han acabat avorrits a l'armari) amb una idea del que es podria fer amb ells i tot això embolcallat el més bonic possible. Des del blog, faré algun recopilatori amb idees per donar-vos un cop de mà!!

Com ho farem?
  • Teniu fins el dia 14 de febrer per enviar un mail a ganxetades(arroba)gmail.com dient-me que voleu participar. 
  • Durant els següents dies, fins el 20 de febrer aproximadament, elaboraré el llistat de participants i us enviaré un formulari al vostre mail per recopilar la informació que intercanviaré amb la persona que us prepararà el paquet.
  • Durant la setmana del 22 faré el sorteig i us enviaré un mail amb la informació de la persona que us ha tocat sorprendre.
  • A partir de llavors teniu fins la última setmana de maig per preparar l'intercanvi!!
Només us demano que abans d'apuntar-vos, penseu si us donarà temps a:
  • teixir, cosir... CREAR el regal 
  • muntar un kit personal i bonic
  • a cuidar tots els detalls del paquet 
  • a compartir diferents moments d'aquest procés al vostre blog o a Instagram amb l'etiqueta #canvidemans i etiquetant-me @alicia_ganxetades per tal de poder fer algun recopilatori o compartir alguna de les vostres fotos 
  • i per suposat, a pagar les despeses d'enviament. Per no complicar-ho gaire, deixo oberta la participació a la península, Illes Canaries i Balears. 
De moment estan igual d'il·lusionades que jo, m'han ajudat amb paciència a muntar tot això i participaran: GLARAMKNITSLUA, DRAPETS I NO PARIS DE COSIR, jo només per això ja m'apuntaria, jiji.

Què comenci l'aventura!!





Las buenas experiencias que he tenido últimamente con los intercambios y los ánimos de GLARAMKNITS me han llevado a querer organizar un intercambio, el CANVIdeMANS de ganxetades!!
Os lo explico, a ver si os animáis!
Me gustaría que fuese un intercambio sin comprar (o comprando lo mínimo posible, ya me entendéis), tirando de todos los materiales que acumulamos en casa! 


El paquete debe estar formado por un proyecto hecho por nosotras mismas pensando en la persona que nos ha tocado y algunos materiales (que en su día compramos con toda la ilusión y que han acabado aburridos en el armario), con una idea de los que se podría hacer con ellos y todo esto envuelto lo más bonito posible. Desde el blog, haré algún recopilatorio con ideas para echaros una mano!!

¿Cómo lo haremos?
  • Tenéis hasta el día 14 de febrero para enviar un mail a ganxetades(arroba)gmail.com diciéndome que queréis participar. 
  • Durante los siguientes días, hasta el 20 de febrero aproximadamente, elaboraré el listado de participantes y os enviaré un formulario a vuestro mail para recopilar la información que intercambiaré con la persona que os preparará el paquete.
  • Durante la semana del 22 haré el sorteo y os enviaré un mail con información de la persona que os ha tocado sorprender.
  • A partir de entonces tenéis hasta la última semana de mayo para preparar el intercambio!!
Sólo os pido que antes de apuntaros, penséis si os dará tiempo a:
  • tejer, coser... CREAR el regalo 
  • montar un kit personal y bonito
  • a cuidar todos los detalles del paquete 
  • a compartir diferentes momentos de este proceso en vuestro blog  o en Instagram con la etiqueta #canvidemans y etiquetándome @alicia_ganxetades para así poder hacer algún recopilatorio o compartir alguna de vuestras fotos 
  • Y por supuesto, a pagar los gastos de envío. Para no complicarlo mucho, dejo abierta la participación a la Península, Islas Canarias y Baleares 
Por el momento están igual de ilusionadas que yo, me han ayudado con paciencia a montar todo esto y participarán: GLARAMKNITSLUADRAPETS y NO PARIS DE COSIR, yo sólo por esto ya me apuntaría, jiji.

Que empiece la aventura!!


Potser també t'interessa

26 comentaris

  1. Amb els ulls tancats!!!! La trobo una idea genial i molt divertida. No podía ser d'altra manera que la Reina dels intercanvis n'organitzés un ;) Que comenci l'aventura!!! Petonets!

    ResponElimina
  2. Apuntadisima! I ja he enviat mail, a diestro y siniestro, per a fer-ne difusió!

    ResponElimina
  3. Només em preocupava la data final perquè sóc mooolt leeenta teixint però... vaig de cap! Quina il·lusió!!!

    ResponElimina
  4. Som-hi tooooots!!!! Doncs vinga, comença l'aventura!!! Això serà un èxit d'intercanvi, n'estic segura! Gràcies pel teu temps per organitzar aquest intercanvi, ets un solet! :) Muaaaaaaaaa!

    ResponElimina
  5. Aiii! Jo també m'apuntooo! Que guay!

    ResponElimina
  6. Ups, ganes no me'n falten, però temps si, buaaaa. En un altre moment si que m'apunto, però ara no el vull arriscar a no arribar a temps. Petonarrus.

    ResponElimina
  7. Uala!!!! Quina passada d'idea. Jo ja he enviat mail!!!!

    ResponElimina
  8. Doncs m'hauré d'apuntar jo també, quin remei!!! ;D

    ResponElimina
  9. Vaaaaa Alícia! Gran organitzadora i creadora... Ja tinc ganes de que passin els dies i saber a qui ens toca a tots els participants! Segur que sortiran coses genials! Petons i gràcies per la proposta! ☺️

    ResponElimina
  10. Quina bona idea! se'ns dubte ets la reina dels intercanvis. Només dos dubtes que m'han quedat al llegir el post:
    El primer el tema del kit( a que et refereixes amb el kit, no me'n faig gairé a la idea) i després quan dius fins a l'última setmana de maig vols dir per enviar-ho?
    Gràcies a veure si em pots aclarir aquests dubtes. Una abraçada

    ResponElimina
  11. Bon dia!!
    M'encanten les sorpreses!! M'apunto, que fins al maig encara queda ;)
    Felicitats per la proposta!!!

    ResponElimina
  12. Quin intercanvi més xulo!!! Ara mateix t'envio un e-mail per apuntar-m'hi :))) Petons!!

    ResponElimina
  13. jo també m'apunto, tot i que veig que hi ha moooooolt nivell de crafters i no sé si estaré a l'altura!!

    ResponElimina
  14. M'apunto!!!! segur que serà un èxit!
    Moltes gràcies!!!!

    ResponElimina
  15. acabo d'enviar el mail
    ara és aquell moment de.. OMG però que he fet amb aquest elenco de crafters participants???

    ResponElimina
  16. M'hi apunto!!! Acabo de ser mare pero com hem dones temps fins el maig crec q podré organitzar-me!! Gran inicitiva!!

    ResponElimina
  17. Jo també m'apunt, ho trob molt bona idea!! Veient ses participants està clar que hi ha molt de nivell, serà qüestió de preparar-ho amb moltes ganes i molt d'amor :)

    ResponElimina
  18. Estoy apuntada... soy la única que no habla catalán? Me pierdo! ;)

    ResponElimina
  19. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  20. ¿A partir de cuando podemos enviar nuestro paquetillo? Yo en un mes lo tengo listo, se puede enviar ya o nos esperamos un poco? A lo mejor lo has dicho y no lo he leído bien :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lucía!!
      La verdad es que propuse como límite la última semana de mayo, yo creo que podéis enviar cuando os apetezca.
      Lo que sí que iría bien es que con una foto en instagram o con un mail me aviséis de que ya habéis recibido, para controlar que le llegue a todo el mundo, no quiero tener disgustos!
      Besos!

      Elimina
  21. He caído en tu blog por casualidad. Te felicito por esta divertida iniciativa.
    Lástima que llego muy tarde, quizá para la próxima pueda apuntarme.
    Un saludo

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS