CANVI DE MANS

20:04

Per fi!!! Ja tenim aquí a les participants i la primera proposta.
Finalment, serem 55 participants (a mi em sembla una burrada!!!) i la meva primera proposta és que tafanegeu els seus Blogs o Instagrams i feu una carpeta de pinterest amb les coses que més us agraden de cadascuna d'elles.
Aquesta carpeta serà una gran ajuda per a la persona que ens hagi de sorprendre, no ho creieu?
La meva wishlist és AQUESTA, correu a veure qui participa i que és el que més m'agrada del que fa!!.
La meva idea és que si creeu la vostra pròpia wishlist la podeu enllaçar en aquesta mateixa entrada, som moltes, aquesta és la millor manera que se m'ha acudit per centralitzar les llistes de desitjos.
Endavant!!!



Por fin!!! Ya tenemos aquí a las participantes y mi primera propuesta.
Finalmente, seremos 55 participantes (a mi me parece una burrada!!!) y mi primera propuesta es que chafardeéis sus blogs o instagrams y hagáis una carpeta de pinterest con las cosas que más os gustan de cada una de ellas.
Esta carpeta será una gran ayuda para la persona que nos tenga que sorprender, ¿no os lo parece?
Mi wishlist es ÉSTA, ya podéis mirar quien participa y que es lo que más me gusta de lo que hace!!
Mi idea es que si creáis vuestra propia carpeta la podéis enlazar en esta entrada para centralizarlas y no volvernos locas.
Adelante!!!



Potser també t'interessa

34 comentaris

  1. llego tarde! para el próximo espero participar!

    ResponElimina
  2. Yo también me apunto a la siguiente.....que con tanta hebra y tanto nudo me he despistado jijijijii... De todas formas os sigo, que esto promete ser un fiestón!!!

    ResponElimina
  3. Quina bona pinta. Una altra que no arriba mai a temps, jeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una llàstima, comptar amb la pantigana hagués sigut bestial!!!

      Elimina
  4. Uuuufff!!!! quina feinada....! jo no puc crear una wishlist ara mateix...! així que ja em diràs qui em toca!
    Enhorabona per tot aquest èxit!

    ResponElimina
  5. La idea d enllaçar aqui la wishlist em sembla geniaaaal!!! Avui m hi poso!!!! :) Gràcies per la currada que t estas fotent! Muaaaa

    ResponElimina
  6. Parezco bobita, lo sé... dónde está la lista de partipantes??

    ResponElimina
    Respostes
    1. La propia carpeta es la lista de participantes, ya que hay un elemento por persona y el pin tiene el nombre de cada participante!!

      Elimina
  7. Uy!! Se me pasó...llevo un mes de locura.. A la primera!!

    ResponElimina
  8. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Una pregunteta que pot semblar molt òbvia, però no sé trobar la resposta. Com fem la wishlist al pinterest sense la llista de participants??

    ResponElimina
    Respostes
    1. La meva wishlist fa de llista de participants, ja que té 54 elements, un per cadascuna de les participants y he editat el nom dels pins perquè sigui el nom de la participant o del seu blog!
      Però, repeteixo que tan sols és una proposta cada participant decideix si fer o no la seva llista de desitjos, era una forma diferent de presenta a les que participen, però veig que no ha quedat prou clar, ho sento!

      Elimina
  10. La meua llista ja està completa! Quin nivell teniu!!!

    ResponElimina
  11. Deseando saber a quién me toca sorprender! No tardes mucho en decirlo!
    Por cierto, pensad en poner en la wishlist también algun proyecto de punto (gorro, guantes, chal...) que yo con las agujas de coser soy un cero a la izquierda.

    ResponElimina
  12. Lista mi carpeta! ahora a esperar a saber quién es la destinataria. espero estar a la altura, he visto cosas de mucho nivel!

    ResponElimina
  13. Jo tinc la meva carpeta feta. https://es.pinterest.com/lauragldl/canvi-de-mans/
    Per cert, alguns instagrams no els he pogut obrir. D'altres participants m'ha sigut impossible reprimir les ganes de penjar només una foto.
    Uissss quins nervis. Espero amb ganes conèixer a qui he de sorprendre i posar-m'hi.

    ResponElimina
  14. Doncs jo porto anys fugint de pinterest, ja que el meu temps és molt limitat i m'han dit que és un perill per a ments disperses com la meva!!! Ja porto dies pensant si m'hi poso o no... ;D

    ResponElimina
  15. Pots fer un collage al blog o al instagram. La questió es donar pistas per a que qui t hagi de sorprendre encerti

    ResponElimina
  16. Llista feta!! ara que sé qui m' ha tocat... A pensar!!!
    Moltes gràcies per treballàs i per organitzar-ho tot!!

    ResponElimina
  17. Per fi he acabat la meva wishlist!!
    Quina emoció saber qui ens ha tocat!! Crec que ja sé que faré..... :D

    ResponElimina
  18. una coseta, per tal de saber de qui és cada wishlist... podeu posar el nos i axil saber quina és la de la persona a la que hem de sorprender...no hi ha el nom a totes... què us sembla?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maria, tens raó el més pràctic és que el títol del l'enllaç ja tingui el nom de la persona.
      De moment, només cal aclarir la 11 és de Patto Cuak i la 10 d'Entrepunts.
      Espero haver-vos ajudat!! Ànims que investigar i pensar idees també és divertit!!

      Elimina
    2. Lo siento, pensé que aparecería. Si queréis lo borro y pongo el enlace de nuevo...

      Elimina
    3. es verdad yo tampoco he puesto el nombre!!!! Sorry

      Elimina
  19. Quina il·lusió que ja sabem qui ens ha tocat! jo encara no he fet la llista ...m'he fet pintereset que no en tenia però no sé massa bé com va...a veure si me'n surto.

    ResponElimina
  20. Jo ja se amb que intentarè sorprendre a la meva amiga invisible. Amb ganes de trobar un raconet per començar,...

    ResponElimina
  21. Hola! Jo crec que també sé què faré, estic molt il·lusionada!! Una costa, tenc sa wishlist a mitges i no sé com enllaçar-la, és aquí:
    https://es.pinterest.com/Frnzzn/na-frnzzn-feltreja-wishlist-canvidemans/

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS