RACCOON DUMPLING POUCH

7:30

Per l'aniversari de la Montse de LES MIL I UNA IDEES vaig fer un ós rentador en paper-piecing que em va semblar moníssim.
Però després no sabia que fer-ne, una tote bag? De vegades em sembla que sempre cuso el mateix... 

Vaig acabar com sempre perdent el temps amb Pinterest i vaig donar amb els Dumplings de MICHELLE PATTERNS, hi ha un munt de versions i tots m'agraden, queda molt maco! Serà la forma rodoneta? O això de que s'aguanti dret? No sé, però tenen alguna cosa especial!


  



Para el cumpleaños de Montse de LES MIL I UNA IDEES hice un mapache en paper-piecing que me pareció monísimo.

Pero después no sabia que hacer con él, ¿una tote bag? A veces parece que siempre coso lo mismo... Acabé como siempre "perdiendo el tiempo" con Pinterest y encontré los Dumplings de MICHELLE PATTERNS, hay muchas versiones y todas me gustan, queda muy bonito! ¿Será la forma rodondita? ¿O eso de que se aguante derecho? No sé, pero tienen alguna cosa especial!

Potser també t'interessa

8 comentaris

  1. Ooooooooooooi és precios Alícia!!!! Es perfecte!!! La Montse deuria estar encantada!!!! Un petonas reina!!!

    ResponElimina
  2. Qué bonitos! Esto se puede hacer con un patron ovalado y cortando esquinas al final? como si fuera darle fondo al bolso? o no se puede por la cremallera? Gracias por la entrada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!!! Tal y como está planteado cortando las esquinas no se podría hacer, porque una vez cosido se gira por uno de esos agujeros. Yo en los bolsos lo hago como tu dices, pero la verdad es que de esta manera no es más difícil, que no te dé apuro probar!!
      Saludos

      Elimina
  3. guaaaapppppaaaa!! és tannnnt.... taaaannnnnt REBONIC! M'encanta! n'estic ben enamorada. Mil gràcies per aquest detall tant preciós! un petó gran gran

    ResponElimina
  4. Ai quina dolçor de bosseta! I la roba de dins és la de la careta, m'encanten aquests detalls. ♥

    ResponElimina
  5. Jolines tu, tu no fas res malament o què! M'encanta!

    ResponElimina
  6. Ooohhh! És maquíssim!!!! Això de perdre el temps al Pinterest em sona jajaja

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS