FARCELL

20:24


Tinc aquesta roba fa mil anys, en principi era per unes estovalles, però fa un temps vaig cosir uns COIXINS D'ESTRELLA per regalar i com que no em quedava prou roba vaig pensar que em faria un bolso.

És una bossa tipus sac, quadrada per tot arreu i perquè no quedi massa oberta hi he posat una tanca amb uns mosquetons reciclats d'una altra bossa.




Tengo esta tela desde hace mil años, la compré pensando que haría un mantel, pero hace un tiempo cosí unos COJINES DE ESTRELLA para regalar y como ya no me quedaba suficiente tela pensé que me haría un bolso. 

Es un bolso tipo saco, cuadrado por todos lados y para que no quede demasiado abierto le he puesto un cierre con unos mosquetones reciclados de otro bolso. 

Potser també t'interessa

4 comentaris

  1. M'encanta la roba de farcell però no me l'hauria imaginat mai per a un bolso. I queda xulíssim!

    ResponElimina
  2. M'encanta com t'ha quedat guapi !!!! I a més has fet que la "pelusilla" de la vora quedi a la vista, m'agrada molt!

    ResponElimina
  3. Doncs ha quedat xulissima la bossa i lluirà molt més que les estovalles això de ben segur! Una abraçada

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS