BON INICI DE CURS

20:44

Sembla que els primers dies ve de gust estrenar alguna cosa, no? 
Jo feia segles que portava el mateix estoig, crec que necessitava una renovació!
BON INICI DE CURS A TOTS ELS NENS I NENES

Patró del cassette de paper-piecing de Sewing under rainbow QUILT HITS





Parece que los primeros días apetece estrenar alguna cosa, ¿no? 
Yo he tenido el mismo estuche durante siglos, creo que necesitaba una renovación!
FELIZ VUELTA AL COLEGIO A TODOS LOS NIÑOS Y NIÑAS

Potser també t'interessa

10 comentaris

  1. M'agrada moltíssim però crec que el que més gràcia em fa són els "forats" de la cinta fets amb automàtics. Ets una crac!!! ;-)

    ResponElimina
  2. Ja,ja és molt xulo, però em penso que els teus alumnes no l entendran. A veure quans s atreveixen a preguntar-t què és. I a veure com els hi expliques

    ResponElimina
  3. Un cassette!!! Quina gràcia! Com la glaramknits, voldria saber com els hi expliques alz nens si t'ho pregunten, ara que tot és digital!

    ResponElimina
  4. M'encanta no em pot agradar més. M'agradaria saber si els alumnes sabran que és un cassete! jajaja molts no en deuen haver vist mai cap!
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. És taaaaaaaaaaant xulu!!! m'encanta, m'encanta i m'encanta!!!!

    ResponElimina
  6. Wow! M'encanta! És genial com has fet el casset amb roba i un xec!

    ResponElimina
  7. Crec que no hi ha res del paper piecing que no t'hagi dit jajajaja! Saps què és el que m'ha encantat? El detall dels gafets cosits... Una abraçada guapi

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS