RELAJARSE miniskirt

15:55


Feia segles que no cosia per mi i aquest matí m'he dit "d'avui no passa!" M'he posat amb la faldilla RELAJARSE de la Ottobre 3/2013 podeu veure més d'aquesta revista al FANS DE OTTOBRE.
Com m'agrada l'estiu i anar còmoda i fresqueta!



Hacía siglos que no cosía para mí y esta mañana me he dicho "De hoy no pasa!" Me he puesto con la falda RELAJARSE de la Ottobre 3/2013 podéis ver más de esta revista en el FANS DE OTTOBRE.
Como me gusta el verano e ir cómoda y fresquita!

Potser també t'interessa

7 comentaris

  1. Doncs ha quedat xulissima! digues que si a vegades cal dedicar-se un temps a un mateix. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Còmode i alegre!!!
    Molt xula, gràcies per enllaçar a Fans de Ottobre!

    ResponElimina
  3. Monissima Alicia!!! Així m'agrada, que et facis cosetes per a tu!!! Muaaaacks!

    ResponElimina
  4. Què bonica! Sóc la cunyada de la Sara, m'ha passat l'enllaç del teu bloc! Quines cucades que fas!

    ResponElimina
  5. Jo fa anys que no gaste faldilla! T'ha queda preciosa, ara a gaudir-la! :-)

    ResponElimina
  6. Què xula!! Té pinta de ser molt còmoda! La tela és molt maca.

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS