WALL ORGANIZER

21:19



A l'hora de fer-li el regal d'aniversari a l'Helena de DRAPETS, vaig pensar d'aprofitar que tenia moltes ganes de provar de fer una mason jar de paperpiecing i que la podia omplir amb coses que ens agraden fer. 



Però quan penso en fer un brodat o un paper-piecing per regalar ja la tinc liada, perquè un cop acabat no sé que fer amb ell i em sembla que em repeteixo, tote bags, estoigets... tot em sembla poca cosa. Així donant voltes vaig acabar amb un organitzador de paret, em va semblar pràctic per les cartes, papers...

Espero que li agradés, per mi és tota una col·lecció de bons moments.




Para hacerle el regalo de cumpleaños a Helena de DRAPETS, pensé que podía aprovechar que tenía muchas ganas de hacer una mason jar de paper-piecing y que la podía llenar con cosas que nos gustan.
Pero cuando pienso en hacer un bordado o un paperpiecing para regalar ya la tengo liada, porqué una vez acabado no sé que hacer con él y me parece que me repito, tote bags, estuches... todo me parece poco. Así dándole vueltas acabé con un organizador de pared, me pareció práctico para las cartas, papeles...

Espero que le gustara, para mí es toda una colección de buenos momentos. 

Potser també t'interessa

5 comentaris

  1. Una monada, Alícia! segur que Helena estarà encantada!
    Moltes felicitats per totes dues!

    ResponElimina
  2. És un regal preciós segur que li ha fet una il·lusió terrible!és una idea molt original! una abraçada

    ResponElimina
  3. Tinguis o no inspiració sempre treus una gran idea! Em va encantar pel que és i pel que representa! Un petonàs i gràcies de tot cor!

    ResponElimina
  4. No és bonic, és precios Alicia!! Ja t'ho vaig dir! ;) No sé com se t'acudeixen fer aquestes coses tant originals i boniques alhora! de debo!!! Ets única per liar-te i trobar una solució genial !! :)
    Muaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  5. Quina gran idea!! Segur que li va encantar! Els brodats són molt macos, i la tela és preciosa! Petons!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS