FLOWER CROCHET CUSHION

6:30


Buscant més idees pel regal d'aniversari de la Lua, vaig acabar fullejant revistes a la biblioteca, com es nota que estava de vacances i em podia permetre aquests luxes (sospir) i em vaig decidir per aquest coixí que ja havia vist pel Pinterest.



El patró del coixí és del número 4 de GANCHILLO Y LABORES DE HOY  (estic segura que podien haver trobat un títol més adient), una nova revista de ganxet en castellà, versió en castellà de Simply Crochet i el millor que té la revista és que la puc trobar a la biblioteca del poble. La dissenyadora és Amy Astle de LITTLE DOOLALLY.
Vaig haver d'adaptar-lo bastant perquè el vaig voler fer amb NATURA XL DE DMC

Adaptacions per Natura XL, per si us animeu:

  • ganxet del 5'5
  • muntar 43 punts de cadeneta de base
  • del dibuix suprimir columnes 7, 15 i 25 i voltes 14, 15 i 29
  • de la flor vaig suprimir les últimes voltes


Buscando más ideas para el regalo de cumpleaños de Lua, acabé hojeando revistas en la biblioteca, como se nota que estaba de vacaciones y me podía permitir esos lujos (suspiro) y me decidí por este cojín que ya había visto en Pinterest.
El patrón es del número 4 de GANCHILLO Y LABORES DE HOY  (estoy segura que podían haber encontrado un títol más adecuado), una nueva revista de ganchillo en castellano, versión en castellano de Simply Crochet y lo mejor que tiene la revista es que la puedo encontrar en la biblioteca del pueblo. La diseñadora es Amy Astle de LITTLE DOOLALLY.
Lo tuve que adaptar porqué lo quería hacer con NATURA XL DE DMC

Adaptaciones para Natura XL, por si os animáis:

  • ganchillo del 5'5
  • montar 43 puntos de cadeneta de base
  • del dibuo suprimir columnas 7, 15 y 25 y vueltas 14, 15 y 29
  • de la flor suprimir las últimas vueltas

Potser també t'interessa

8 comentaris

  1. Doncs el resultat queda molt xulo! visualment sembla com si el tronc i les fulles fossin punt de creu! molt bonic! una abraçada

    ResponElimina
  2. Oooooohhh!!!!!!! que bonic!!!!! molt finet!!!!!
    i deunidó haver d'adaptar el patró .........!!!!
    t'ha quedat tot perfecte! segur que Lua estarà encantada!
    Moltes felicitats per totes dues!

    ResponElimina
  3. Doncs t'ha quedat molt bonic, m'agrada molt la combinació gris i rosa, és molt dolça. No coneixia la revista, li hauré de donar una olhada si la trobe, però estic d'acord amb el nom...
    Besets

    ResponElimina
  4. És taaaaaaaaaaaaaant però taaaaant bonic!!!
    Quina feinada que et vaig portar Alícia.... aixxxxxxxxxx!!! Saps que m'encantaaaaa!!!!! No coneixia la revista! Bé, en versió original sí, no m'hagués imaginat mai pel nom que fos la mateixa revista! jajaja! Un petonàs reina, gràcies per TOT !!

    ResponElimina
  5. Precioso! Conocía la revista en inglés pero no sabía que había versión en castellano. Ojalá la hubiera en mi biblioteca!

    ResponElimina
  6. Es una monada! Tens un gust bonissim per triar! Una abraçada

    ResponElimina
  7. Boniquissim i super ben fet, com sempre ;) Petons guapi

    ResponElimina
  8. Quina passada Alícia! Súper bonic! La Lua segur que està contentíssima! ets una artista! un petó gran i fins aviat! M

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS