All over butterfly

12:44


Fa unes setmanes em van encarregar un bolso per regalar a una amiga, jo vaig optar per aquestes papallones amb uns tons neutres que em van semblar molt adients per l'inici de la tardor. En l'interior vaig posar una butxaca i una cinta amb mosquetó per penjar les claus que s'ha convertit en el bàsic de tots els meus bolsos.
Espero que li agradés molt!!




Hace unas semanas me pidieron un bolso para regalar a una amiga, yo opté por estas mariposas en tonos neutros que me parecieron adecuados para el inicio del otoño. En el interior, puse un bolsillo y una cinta con mosquetón para colgar las llaves que se ha convertido en un básico en todos mis bolsos.
Espero que le gustara mucho!!

Potser també t'interessa

9 comentaris

  1. Una monada de bolso! Estic segura que va agradar! i la tela és maquíssima... ets una artista! Un petó gran bonica! Tinc ganes de veure't! : - )

    ResponElimina
  2. M'encaaaaaaaaaanta!!!!!!!! i el mosquetó ideal per no rebuscar les claus! jajajaja!
    la tela també és una xulada, no l'havia vist mai.
    Muuuak!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. És xulíssim!!! Segur que ha quedat encantada! Petons

    ResponElimina
  4. Qué bonito! Colores otoñales perfectos
    El mosquetón para las llaves también se ha convertido en un must para mis próximos bolsos

    ResponElimina
  5. GRacies per les visites al meu blog!!!! Mencanta el teu blog....els teus treballs son impecables!!!! aquest bolso per exemple, es preciós!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Doncs, és xulíssim, segur que li ha agradat!

    ResponElimina
  7. Mai havia vist el mosquetó per a les claus dintre d'un bolso, quina idea més bona! I la tela moníssima. Segur que li ha agradat molt!

    ResponElimina
  8. El trobo preciós, preciós...de tardor, i per tot l'any! Una abraçada guapa ;)

    ResponElimina
  9. Què maco! La roba és preciosa i sembla molt gran per poder ficar-hi de tot. Petons!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS