Un regalet d'aniversari

20:20

M'encanten els esmorzars de vacances, seure a una taula a mig sol, ben parada amb molta varietat, amb la tassa a la mà i... a la vegada que esmorzes llegir un llibre o revista, mirar tranquil·lament el pinterest o xerrar i fer plans...  



Doncs un d'aquests esmorzars va ser el meu desig per l'aniversari de la Montse de Les mil i una idees!








Me encantan los desayunos de vacaciones, sentarse en una mesa a medio sol, llena de variedad, con la taza en la mano y... a la vez que desayunas, leer un libro o revista, mirar tranquilamente el pinterest o hablar y hacer planes...  
Pues uno de esos desayunos fue mi deseo para el cumpleaños de Montse de Les mil i una idees!

Potser també t'interessa

9 comentaris

  1. Què xulos! Tu si que ets la bomba fent regals. ;-)
    La caixa de galetes té el meu nom, quina gràcia.

    ResponElimina
  2. Preciosos! m'encanten... quines mans i quina idea que tens...

    ResponElimina
  3. OOOh que monus!!!! A mi tb m'agrada esmorzar així :)

    ResponElimina
  4. Que monuuuuuuuuuuuu !!!! Tu sí que ets la bomba! :)
    Muaaaaaaaacks!

    ResponElimina
  5. Guuaaaappppa! em va encantar el regal i m'he emocionat amb el post... una delícia! un petó molt i mot i molt gran! m

    ResponElimina
  6. Quin regal i desig mes maco! Gaudir de les coses sencilles es un pas cap a la felicitat. Preciosos els brodats, ets una crack

    ResponElimina
  7. Que xulos i que originals! no hi ha res com començar un bon dia i si és amb aquests detalls encara més! un petó

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS