BEAGLE BOY (Ottobre 4/13)

14:11

El Guillem sovint es queixa que cuso més per la seva germana, i és totalment cert, tot i que no sé ben bé per què, em resulta més fàcil, no ho negaré. 


L'última vegada que m'ho va dir em vaig llençar amb la desuadora Beagle Boy de la Ottobre 4/2013, afegint una butxaca cangur del model Pentagram.


 M'agraden especialment aquests colls creuats!





El Guillem se queja de que coso más para su hermana, y es totalmente cierto, aunque no sé por qué, me resulta más fácil, no lo negaré. 
La última vez que me lo dijo me atreví con la sudadera Beagle Boy de la Ottobre 4/2013, le añadí un bolsillo canguro del modelo Pentagram.
Me gustan especialmente estos cuellos cruzados!

Potser també t'interessa

10 comentaris

  1. M'encanta la combinació de colors! I quin model més maco que tens!

    ResponElimina
  2. Nena!!! Q maco i q gran el guillem! Segur q deu estar hiper feliç amb la teva camiseta! Ets una crack!!! Em va encantar ahir! Muuuua guapi! M

    ResponElimina
  3. Ole! que xula aquesta dessuadora, t'ha quedat genial! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Nena, que xula aquesta dessuadora!!! Ets una crack, Alícia! I no cal que et digui que en Guillem està guapissim!!!! Muuuaaaaaacks!

    ResponElimina
  5. T'ha quedat genial! Pobre Guillem, a veure si li fas més coses homeeeeee!

    ResponElimina
  6. Pobret, sí que es veritat que hi ha més varietat de coses per fer a les nenes jeje
    T'ha quedat molt bé i el Guillem està guapíssim! Petons!

    ResponElimina
  7. Alicia!! Això ja son paraules majors!! Quina passada nena!
    M'agrada tant...

    ResponElimina
  8. Qué chuuuula. Me encanta el bolsillo que le has añadido. :) Y los colores, geniales.

    ResponElimina
  9. Una chulada!
    Quizás se trata de que es más fácil combinar telas para niña que para niño?
    A coser también para él! jejeje!
    Gracias por enlazar!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS