Dancing in the Rain

12:55

Aquesta és la meva segona i crec que última participació a la Marató de Telaria, ja no arribo a més, no puc cosir tot el que m'agradaria!


Vaig voler ser pràctica i he cosit roba de cada dia, tres malles per l'Ona (dues grises i unes de ratlles grises i roses) i una samarreta ranglan. Els patrons són de Naii (leggins Naii i Ranglán Naii) no ho puc evitar, sóc Naiiaddicta, jiji i la roba de nens sota la pluja de Telaria.






Esta es mi segunda y creo que última participación en la Maratón de Telaria, ya no llevo a más, no puedo coser todo lo que querría!
Quise ser pràctica y he cosido ropa para cada dia, tres mallas para Ona (dos grises y unas de rallas grises y rosas) y una camiseta ranglán. Los patrones son de Naii (leggins Naii y Ranglán Naii) no lo puedo evitar, soy Naiiadicta, jiji y la tela de los niños bajo la lluvia es de Telaria.

Potser també t'interessa

14 comentaris

  1. Què guapa està amb la roba que li fa la mama!!!
    Ana

    ResponElimina
  2. Uauuuu, m'encanta!!! I què millor que cosir coses per cada dia...ho porten i ho lluieixen més! Ets una crack guapa...et queda tot genial! Em fas venir ganes d'overlock ;) I aquesta font em sona!!!!!!! Jijijijji, un petonàs a tots quatre.

    ResponElimina
  3. Que guapa!! Yo tambien soy naiiadicta!! Me encanta esa tela!!!

    ResponElimina
  4. Quina envejeta, Alicia!!!!! m'encantaria fer totes aquestes cosetes que tu saps fer tan i tan be!!!! m'agrada TOOOOOT!!!!
    TOOOOOOOOOOOOOT el que fas!!!!!!si pots fes una foto un dia de totes aquestes cosetes que has cosit juntes! m'encantaria veure-les totes!!!! no sabria pas quina escollir!!!! Que contenta l' Ona amb tots aquests conjunts!!!!!
    Muuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Guapíssima l'Ona!!!!!!!!!!!
    Nena, ets una artista, et queda tot tan bé. La brusa una monada!
    Muuuaaaaaaa

    ResponElimina
  6. Hauríem de tenir una màquina que fabriqués hores lliures!!

    ResponElimina
  7. Me estás descubriendo un mundo costuril! no conocia esa página de patrones y cuando entre en Telaria, que de telas bonitas!!!!!
    Super útiles los leggins y la camisa que elegiste y que buenos acabados...

    ResponElimina
  8. Oohh, li fas una roba molt bonica a l'Ona. Està preciosa a les fotos!

    ResponElimina
  9. Ets una crack!!! Jo això de fer roba no m'atreveixo encara. Està moníssima l'Ona.
    Anna

    ResponElimina
  10. Quina passada!! Esta guapissima amb la roba que li fas!

    ResponElimina
  11. Alícia m'encanta!!! que guapíssima que està L'Ona!!! la samarreta genial genial! ets una artista! la tela m'agrada moltíssim. Un petó gran gran guapi

    ResponElimina
  12. Oixxxxxxxx, m'encanta nena!!! I la tela dels nens sota la pluja és una passada!!! Està guaíssima la teva filla! Un petonas reina!

    ResponElimina
  13. wowww, quina preciositat, estic per dir-li a la meva sogra que agafi l,agulla, m,encanta la teva faldilla.... i la teva nena està guapisima. Molts petons!!!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS