Patró amiguru MIC

20:18



Espero que aquesta entrada us faci tanta il·lusió com a mi, us presento el meu AmiguruMIC!!

Amb aquest patró podreu crear el nino preferit dels vostres peques,  l'amigurumi acabat fa uns 28 cm d'alt, mida ideal per acompanyar-los a tot arreu!!

És un patró fàcil de seguir gràcies a les instruccions detallades i a les imatges que les acompanyen, però en cas de dubte sempre us podreu posar en contacte amb mi!!


Espero que esta entrada os haga tanta ilusión como a mi, os presento mi AmiguruMIC!!

Con este patrón podréis crear el muñeco preferido de vuestros peques, el amigurumi acabado mide unos 28 cm de alto, medida ideal para acompañarlos a todas partes!!

Es un patrón fácil de seguir gracias a las instrucciones detalladas y a las imágenes que las acompañan, pero en caso de duda siempre os podréis poner en contacto conmigo!! 

Potser també t'interessa

31 comentaris

  1. Guapa!!!! Com m'alegro d'aquesta entrada...ja ho saps. Ets una súper crack, muaaaaaaks!!!!!

    ResponElimina
  2. Per fi un patró de ganxet del Mic !!!!

    ResponElimina
  3. Espero que sea un éxito, no hay más que ver el Mic de la Ona, y porque todo lo que haces es genial. Besos.

    ResponElimina
  4. Impacient per rebre'l! Quines ganes tenia que t'animessis a publicar el patró!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé que va passar amb el mail, va ser el primer que vaig enviar!! Però no passa res, ja està reenviat!! Petons

      Elimina
  5. Que bé que t'hagis decidit a compartir el patró amb nosaltres! A més, quin patró! No hi falta detall! Està tot tan re-que-te-ben-po-sat i re-que-te-ben-explicat! Gràcies! Gràcies! Gràcies!

    ResponElimina
  6. Ja l'he comprat, ara a l'espera de rebre'l !!!!
    Glòria Garcia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Ja està enviat, guapa, espero que el gaudeixis!!!

      Elimina
    2. Ja el tinc fet !!!!!
      I no serà 'lúnic, m'encanta.
      Petons XXXX

      http://pallazzoallamura.blogspot.com.es/2014/03/mic.html

      Elimina
  7. Gràcies pel patró. Ja fris que m'arribi i amem si m'ensurt!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Xesca! Ja està enviat, espero que m'ensenyis el resultat!!

      Elimina
  8. Bon dia ! Ja l'he comprat, Espero que m'arribi aviat. A la meva filla li encanta !!!
    Oscar LLop

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Ja està enviat! La nena es posarà súper contenta!

      Elimina
  9. Patró comprat, a veure si arriba aviat que tinc ganes de començar!!
    Espero que d'aquí a Nadals el pugui tenir acabat, és que encara no ho tinc massa per la mà això del ganxet....
    Però és que seria un gran regal dels senyors d'Orient pel meu petit!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laura, tens temps de sobre, per sort encara queda moooooolt!! No ha arribat ni el fred ;)

      Elimina
  10. Ja està enviat, a veure si arriva aviat q a la meva nena li agrada molt!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja pots començar a teixir, espero que et quedi súper bé!!

      Elimina
  11. Comprat! Espero el patró!!!

    Gràcies!

    ResponElimina
  12. hola
    Ya tengo el Mic hecho, pronto lo pondré para que lo veáis,
    Lo he pasado muy bien haciéndolo y se lo he regalado a mi nieta June, veréis que en la barriguita le he puesto la inicial.
    ES UNA PASADA EL MIC!!!
    Saludos
    Maricarmen

    ResponElimina
  13. Hola!

    Tot buscant un patró per fer un Mic de ganxet, he trobat el que vas fer l'any 2011 per a la Mai i m'agrada molt, però diria que és una mica diferent al del patró que hi ha a la venda?

    Per altra banda, la mida de 28 cm amb quin número de ganxet està fet?

    Gràcies,

    meritxellvc

    ResponElimina
    Respostes
    1. El que vaig fer per la Mai, era amb llana i enorme feia més de mig metre. El vaig fer així perquè encara no es trobaven fils de cotó amb tants colors com ara, no ho tornaria a fer amb fil queda molt més bonic.
      Si el vols més gran ara també tens la possibilitat de fer-lo amb Natura XL i et sortirà el doble de gran aproximadament!
      Gràcies pel teu interés!

      Elimina
  14. Hola!! Acabo de comprar el patró. Com i cuan arriba? Gracias!!! Estic impaciente!!! Jajajaja

    ResponElimina
  15. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  16. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  17. Hola.
    Encara es potpor comprar el patrón del Mic?
    Gràcies.
    Bea.

    ResponElimina
  18. Hola encara es pot conprar un patro??
    Saluts

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS