Una funda per l'ebook

21:57

Com algunes vau encertar, és una funda pel meu ebook!, una altra de les meves passions és la lectura i després de molts mesos demanant un, pel meu aniversari l'he aconseguit!!




Si vosaltres també busqueu idees per cosir una funda a l'ebook, aquí teniu algunes idees:
            - E-reader case tutorial
            - Kindle case tutorial
            - DIY Fabric Kindle case  




Como algunas acertasteis, es una funda para mi ebook!, después de muchos meses pidiendo, para mi cumpleaños lo he conseguido!!
Si vosotras también buscáis ideas para coser una funda al ebook, aquí tenéis algunas ideas:
            - E-reader case tutorial
            - Kindle case tutorial
            - DIY Fabric Kindle case 

Potser també t'interessa

20 comentaris

  1. Una xulada de funda! M'agrada molt el brodat de lletres!

    ResponElimina
  2. Preciosa la funda. I els tutorials una passada. Ara el tindràs Ben protegit.

    ResponElimina
  3. Super chula la tela y el bordado perfecto

    ResponElimina
  4. Què maca t'ha quedat!! El brodat és genial! A disfrutar de la lectura! Jo tinc la funda del ereader també pendent!
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Òstres! Ara veig que se'm va passar l'anterior post...catxis! M'encanta la teva funda, genial. Molt original el brodat ;) Vaig a mirar els tutos. Petonets!!!

    ResponElimina
  6. Una xulada de funda amb el nom brodat i tot. Una abraçada

    ResponElimina
  7. Molt maca la funda. El brodat li dóna un toc especial

    ResponElimina
  8. Quins monada de funda!! I quines robetes més mones!!
    Xulíssima!
    Ptons
    Ana

    ResponElimina
  9. M'encanta la funda que t'has fet, és una monada. Jo em resisteixo a deixar de passar pàgines de paper... realment no ho trobes a faltar ?
    1 petó

    ResponElimina
  10. Jajaja... pues me quedé bastante lejos... pero me encanta!!! Aunque todavía no le he cogido yo el gustillo a ver los libros en formato digital... pero todo se andará...

    ResponElimina
  11. És perfecte! preciosa aquesta funda! Jo també en vull unaaaaaaaaaa!!! arggggg!!! Aquest brodat m'encanta, té molta gràcia el joc de paraules i dibuix! Es genial, super bona idea!
    petons!

    ResponElimina
  12. Uauu perfecte!!!
    M'encanten els colors, el brodat...tot!!!

    Anna

    ResponElimina
  13. Molt original!! M'agraden moltissim les lletres i la robeta.

    Petons,

    Laura

    ResponElimina
  14. M'encanta!!!!! El brodat molt adequat!!!!!!
    Felicitats!!!!

    ResponElimina
  15. quina funda més bonica!!!! i amb el brodat la trobo molt original i molt ben feta! felicitats!!!

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS