Més pràctiques amb la màquina de cosir

17:20


Vaig dibuixar aquest pollet un dia mentre esperava que em cridessin a la consulta del metge, és molt senzillet i a part de practicar m'ha ajudat a aprendre a fer punt de festó, m'he fixa't d'aquest tutorial (potser hi ha algú més que no en sap, jeje).  


Hice el dibujo de este pollito un dia mientras esperaba para entrar a la consulta del médico, es muy sencillito y a parte de practicar me ha ajudado a aprendre a hacer punto de festón, me he fijado en este tutorial (a lo mejor hay alguien más que no sabe hacerlo, jeje).  

Potser també t'interessa

15 comentaris

  1. No sóc una gran fan del punt de festó, però trobo que t'ha quedat molt i molt bé! I més si és el primer cop que en fas! :D Felicitats!

    El pollet és molt i molt graciós! hihihi

    ResponElimina
  2. Es muy chulo, cada vez se te ve más suelta con la máquina de coser. Pero no dejes de tejer.

    ResponElimina
  3. Que bonito, Eres una artistaaaa, menudo... pollo? mas chulo jajajja

    Muxus
    Ira

    ResponElimina
  4. no se si me gustan más las telas escogidas o el pollito; gracias por compartir el tutorial, genial, me lo guardo en mis favoritos; feliz semana, un abrazo grande, grande!!!

    ResponElimina
  5. Què guapuuuu!!! És superxulo!! Jejej
    Ptoons
    Ana

    ResponElimina
  6. Quina monada de pollet! Les teves pràctiques dónen molt bon frui!!!. Però a mi també m'agrada molt veure les teves ganxetades!!! És curiós, tu vas començant amb el patch i jo intento començar amb el ganxet...

    ResponElimina
  7. Está muy simpático.
    Si que has aprovechado la espera en la consulta del médico

    ResponElimina
  8. Festó = Festón. Fàcil! ;-)

    M'agrada com t'ha quedat i les teles que has triat. L'ull a punt de festó està genial, molt parell, a mi no em surt mai bé.
    Besets

    ResponElimina
  9. oh, oh, oh... precios, li estàs agafant el truqui a la costura, jo ahir també vaig fer costura (el divendres vestim a l'Andrea de pubilla), tinc moltes ganes de posar-me amb algo senzill pero qué??? Petonets

    ResponElimina
  10. Que bufó !!!! monissim nena! i el festó està perfecte! i no és pas gens fàcil que quedi tant bé, quina pulcritud, molt bé!! anims amb la costura pq se't dóna perfecte! petons!!!!

    ResponElimina
  11. És una monada, fa molt de goig! El punt de festó t'ha quedat genial.

    ResponElimina
  12. Oh how cute is this! Thanks so much for posting at my Link Party. Hope to see you back again next week. Enjoy your day!
    Annemarie

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS