JACQUARD

19:50


Segur que us estaveu preguntant de què m'ha servit el curset de jacquard, doncs de moment només n'he tret una funda nova pel mòbil, però es que la veritat és que tinc els ganxets una mica abandonats, quina llàstima, a veure si trobo el projecte que em torni a enganxar!

Per cert m'han sorgit dubtes, no sé em podeu ajudar, veieu que en algunes de les diagonals la ratlla queda discontinua?? Això és així o em falla algun truc??


 El patró del dibuix és aquest:



                                          * ** ** **** ** ** *

Seguro que os estabais preguntando de qué me ha servido el cursillo de jacquard, pues de momento solo he conseguido una funda nueva para el móvil, pero es que la verdad es que tengo las agujas un poco abandonadas, qué pena, a ver si encuentro el proyecto que me vuelva a enganchar!


Por cierto me han surgido algunas dudas, no sé si me podéis ayudar, veis que en algunas de las diagonales la ralla queda discontinua?? Eso es así o me falla algun truco??

Potser també t'interessa

10 comentaris

  1. Guau... Que be queda i no es veu gens el canvi de color, he de fer aquest curs...

    ResponElimina
  2. fallaaaar??? yo veo un jacquard estupendo...Si hay algún truco que nos lo cuenten...jeje!!
    enhorabuena!!...;-)

    ResponElimina
  3. le has sacado buen provecho al curso.

    ResponElimina
  4. Yo no puedo ayudarte, pero te ha quedado una funda de móvil preciosa.

    ResponElimina
  5. T'ha quedat molt bé la funda, jo no crec que hagis fet res malament, he ampliat la foto i tot quadra bé, però no sé pq queden discontinues, potser hi ha algun truc però em sembla que de jaquard no en tinc ni idea, jeje. De tota maera a mi m'agrada com queda. Potser si ests una mica aburida del ganxet podries fer una mica de mitja, ja saps que et puc ajudar en el que faci falta, a vegades canviar ajuda, jeje.

    Petonets.

    ResponElimina
  6. Crec que tinc la solució (o potser no). Per canviar el color, no ho has de fer al començar un punt sinó al tancar l'anterior. Jo ho he descobert fa molt poc... Pot ser això?

    ResponElimina
  7. T'ha quedat fantàstica! Del problema de les diagonals, acabo de mirar les mitenes que vaig fer jo i els hi passa el mateix, encara que com tenen més dibuix no es nota tant. Potser hi ha alguna manera que no quedi així,però així és com ens va ensenyar la Danielle. Petons.

    ResponElimina
  8. Hola guapa la solución te la da bugaderas 39, recuerda que nos lo explico Danny, jejeje ya me vale, por lo visto estuve muy atenta en la clase pero no lo he vuelto a tocar, jejeje

    ResponElimina
  9. Guapes! Moltes gràcies per la vostra ajuda.
    Em va contestar via Ravelry la "senyo" del curset i em va dir que és així, les diagonals cap a la dreta queden continues però les que van cap a l'esquerra sempre queden discontinues, afegia que hi ha algun truc però que no dona gaire resultat.

    ResponElimina
  10. Jo el trobo perfecte. Ah i el ponxo xulísim! Anna

    ResponElimina

TRADUCTOR

VISITES

UN DELS MEUS LLOCS PREFERITS